Webrazzi Kurucusu Arda Kutsal’ın moderatörlüğünü üstlendiği Dijital Reklam Pazarının Dinamikleri başlıklı oturumda konuşan Nokta Kurumsal İlişkiler Direktörü Başar Ekim, sektöre ilişkin rakamsal verileri katılımcılarla paylaştı.
Ekim “Medya yatırımlarında 2009–2010 arasında genel olarak yüzde 31′lik bir büyüme var. TV pazarı yüzde 40 artışla en yüksek yatırımı çeken mecra oldu. İnternet ise yüzde 38 büyüme gösterdi” dedi ve video envanterinin son 12 ayda yüzde 32 büyüdüğünü de sözlerine ekledi.
Webrazzi Gündem Toplantısının son oturumunda sosyal medyada pazarlama konusu ele alındı. Moderatörlüğünü Webrazzi Kurucusu Arda Kutsal’ın üstlendiği oturuma Medyanet Satış Grup Koordinatörü Banu Barbarosoğlu, Avea Doğrudan ve Dijital Pazarlama Departmanı Direktörü Ömer Lütfi Diri ve Promoqube Kurucu Ortağı Özgür Alaz konuşmacı olarak katıldı. Oturumda Twitter, Facebook gibi sosyal iletişim sitelerinin reklam altyapılarını geliştirdikleri ancak sosyal medyanın sadece Twitter ve Facebook”tan ibaret olmadığı, sosyal medya uzmanlarının ya da ajansların yönetmeleri gereken yeni alanlar açıldığı belirtildi. Twitter”ın yakın zamanda Türk reklamverenlere de hizmet vereceğini aktaran Özgür Alaz, İstanbul’da Facebook Places’i son bir ay içinde 13 bin kişinin kullandığını tespit ettiklerini söyledi. Webrazzi’nin 4. Gündem toplantısı Mobil üzerine olacak ve 11 Mayıs’ta gerçekleşecek.
Son Yorumlar