Yüzde 33’lük pazar payıyla Türkiye’nin en çok tercih edilen antivirüs yazılımlarını sunan ESET, bu başarısını 2013’ün ilk üç ayında perçinledi. ESET Türkiye, geçen yılın ilk çeyreğine göre yüzde 18 oranında büyüme kaydetti.
ESET NOD32, ESET Smart Security, ESET Endpoint Security ve ESET Mobile Security, bugün Türkiye’de 11 milyon bireysel ve 10 bin 500’e yakın kurum tarafından güvenli bir dijital hayat için bilgisayarlarda, tabletlerde ve telefonlarda tercih ediliyor. ESET, Türkiye antivirüs pazarında yüzde 33’lük kullanım payıyla lider konumda, yani her üç bilgisayardan birinde ESET ürünü kullanılıyor. 2012 yılında ve 2013 yılının ilk üç ayında da Türkiye’de kullanıcılar yine en çok ESET ürünlerini tercih etti.
ESET Türkiye, 2013 yılının ilk çeyreğinde (Q1), geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 18’lik büyüme gerçekleştirdi. Böylece hem genel Türkiye büyümesinin hem de sektör büyümesinin üstüne çıkmış oldu.
TERCİH EDİLİYOR ÇÜNKÜ BAŞARILI
ESET Türkiye CEO’su Alain Soria’ya göre bu büyüme, Türkiye’de hem bireysel düzlemde hem de kurumsal alanda dijital güvenlik denildiğinde ilk tercihin ESET’ten yana olduğunu gösteriyor. Soria, şu değerlendirmede bulundu: “Antivirüs pazarı, rekabetin ve çeşitliliğin çok yoğun olduğu bir pazar. Zararlı yazılım tespitindeki yüksek başarı, düşük sistem tüketimi, iyi ve Türkçe sağlanan teknik destek, ESET ürünlerini bu zor pazarda öne taşıyor. Türkiye’de bireysel bilgisayarların büyük çoğunluğunda NOD32 yüklü. Şirketler de dijital güvenlikte, öncelikle ESET’in kurumsal seçeneklerini tercih ediyor. Bugün ESET Türkiye olarak gelirimizin %60’ını kurumsal satışlardan sağlıyor olmamız bunun en büyük göstergesi.”
Soria, ESET’in dünyaya yayılmış 9 araştırma merkezi ve yüzlerce uzman araştırmacısıyla güvenlik konusunda en ileri çözümleri üretmeye devam edeceğini söyledi.
Son Yorumlar