SAP, sunduğu en yeni teknolojileri SAP İş Çözümleri Zirvesi 2013’te iş dünyasıyla buluşturuyor. 7 Haziran tarihinde Lütfi Kırdar Kongre Merkezi Rumeli Sergi Sarayı’nda gerçekleştirilecek olan SAP İş Çözümleri Zirvesi 2013, iş dünyasından 900’den fazla profesyoneli ağırlamaya hazırlanıyor.
SAP’nin insan kaynakları yönetimi, müşteri ilişkileri yönetimi ve tedarik zinciri yönetimine yönelik yenilikçi çözümleri etkinlikte ayrıntılarıyla ele alınacak. Ayrıca SAP’nin insan kaynakları alanındaki bulut çözümü Success Factors ve tedarik zinciri süreçlerinin bulut bilişim teknolojisi ile uçtan uca yönetilmesini sağlayan Ariba çözümü de zirvede tartışılacak.
SAP’nin üç önemli iş alanına ait etkinliklerini birleştirdiği SAP İş Çözümleri Zirvesi’nde katılımcılar kendi uzmanlık alanlarına yönelik derinlemesine bilgi sahibi olacakları gibi, kurumlarını bir bütün olarak görme ve dünyadaki son gelişmelerin stratejileri ile nasıl entegre olabileceğini inceleme imkanı da bulacak.
Etkinlikte insan kaynaklarına yönelik oturumların açılış konuşmasını SAP EMEA Bölgesi İK Çözümleri Genel Müdür Yardımcısı Francisco Mateo-Sidron yapacak. Francisco Mateo-Sidron’un konuşmasının ardından gerçekleşecek oturumlarda, insan kaynakları alanındaki en son gelişmeler, entegre yetenek yönetimi süreçleri ve SuccessFactors bulut bilişim çözümü ele alınırken, Türkiye’nin köklü kuruluşlarının insan kaynakları alanında SAP çözümleri ile ulaştığı başarı hikayeleri aktarılacak.
SAP EMEA Bölgesi Tedarik Zinciri İş Geliştirme Müdürü Jan Heerema, tedarik zinciri çözümlerine yönelik oturumların açılış konuşmasını gerçekleştirecek. Sonrasında ise perakende sektörünün 2020 yılında nasıl görüneceği, akıllı tedarik zinciri, gerçek zamanlı talep planlama ve en yeni satınalma çözümleri gibi konular farklı oturumlarda işlenecek. Zirve kapsamında, SAP müşterilerinin tedarik zinciri alanındaki başarı öyküleri de katılımcılarla paylaşılacak. Tedarik zinciri süreçlerinin bulut bilişim teknolojisi ile uçtan uca yönetilmesini sağlayan Ariba çözümü de ayrı bir oturumda geniş kapsamlı olarak ele alınacak.CRM konusunda yenilikçi yaklaşımların ve örnek uygulamaların inceleneceği müşteri ilişkileri yönetimine yönelik oturumların açılış konuşmasını ise SAP EMEA Müşteri İlişkileri İş Geliştirme Müdürü Philipe Janot yapacak. Janot’un konuşmasının ardından gerçekleştirilecek oturumlarda müşteri ilişkileri yönetimi alanında en yeni teknolojik trendler, uygulamalar ve SAP müşterilerinin başarı öykülerine yer verilecek. SAP 360 Customer çözümüne yönelik özel oturumda, SAP HANA üzerinde çalışan müşteri ilişkileri yönetimi süreçleri, müşteri analizi, mobilite ve sosyal CRM işlevlerinin tümünün tek platform üzerinde nasıl yönetilebileceği aktarılacak.
Son Yorumlar