Sosyal medyadaki verileri aynı yapıya dönüstüren ve öneri sistemiyle destekleyen “Ericsson Sosyal Ag Çözümü”, mevcut CRM sistemleri ile sosyal aglardaki kullanıcıları eslestirerek memnuniyet, sikayet ve öneri gibi geribildirimlerini öncelikli dil Türkçe olarak yüksek basarı oranıyla hızlıca
algılayan ve buna yönelik çözümler gelistiren bir yazılım platformu. Ericsson Sosyal Ag Çözümü’nün Twitter’da yüzde 70’in üstü, e-mail’de yüzde 90’nın üstünde basarı oranına ve günde 10 milyon veri isleme hızına sahip oldugunu belirten Ericsson Çözüm Mimarı Mete Aktas, “Sosyal medyanın gelisimi ile birlikte tüketicilerde grup halinde hareket etme egilimi artıyor. Eskiden ürün ve hizmet almak isteyenler yakın çevrelerine danısırken, bugün daha önce o hizmeti veya ürünü
deneyimlemis kisilerin sosyal medyadaki geribildirimlerinden yararlanıyor. Tüketiciler memnun kalmadıkları bir ürün ya da hizmeti geçmiste bir ya da iki kisiye sikayet ederken; bugün, firmalar ortak ilgi alanlarına göre toplu hareket eden ve daha belirleyici olmak isteyen bir müsteri kitlesiyle karsı karsıya. Dolayısıyla sosyal aglardaki mesajları düzenli olarak kontrol etmek ve gerektiginde hızlı bir sekilde ilgili aksiyonları almak büyük önem tasıyor” dedi.
Ericsson Türkiye Genel Müdür Yardımcısı Murat Sahinoglu ise konuyla ilgili degerlendirmesinde, “Ericsson her sene katlanarak büyüyen veri trafiginde katma degerli çözümler gelistirirerek müsterilerinin rekabet ortamında farklılasmasına katkıda bulunuyor. Ericsson Türkiye ARGE ekibi tarafından gelistirilen Ericsson Sosyal Ag Çözümü, Türkçeyi daha iyi anlama ve sını’andırma konusundaki üstün özellikleri ile rakiplerine göre hızlı ve çok yüksek bir basarı oranında verilerin sınıflandırılmasını saglıyor” dedi.
Son Yorumlar