• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun
ITNetwork
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
ITNetwork
No Result
View All Result

Instagram ‘Vine’a rakip oldu

21 Haziran 2013
in Telekomünikasyon & Mobil
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

Fotoğraf paylaşım uygulaması Instagram, dün akşam düzenlediği etkinlikte video paylaşım özelliğini tanıttı. 15 saniyelik mikro film paylaşım imkanı sunan yeni özellik, Twitter’ın 6 saniyelik video çekimi sağlayan Vine içeriğine doğrudan rakip oldu.

Facebook’un geçtiğimiz yıl 1 milyar dolara satın aldığı popüler fotoğraf paylaşım uygulaması Instagram, dün video paylaşım özelliğini hayata geçirdi.

Instagram’ın fotoğraflarda olduğu gibi 13 özel filtre ile sunulan video paylaşım özelliği, 15 saniyelik mikro film çekimi imkanı veriyor.

Dünyanın dört bir yanındaki Instagram kullanıcıları, bedava güncellemeyle uygulamalarına video çekim özelliğini ekleyebilecek. Uygulamanın tasarımında yaşanan tek değişim, video moduna geçiş yapılmasını sağlayan bir küçük film ikonu olacak.

Instagram CEO’su Kevin Systrom, Facebook’un merkezi olan Menlo Park, California’da yaptığı sunumda, “Bu özellik Instagram hakkında bildiğimiz ve sevdiğimiz her şeyi içeriyor, ancak hareket de ediyor” ifadesini kullandı.

VINE’A EN GÜÇLÜ RAKİP

Dünya genelinde 500 milyon civarında kullanıcısı olan Twitter, aylar önce hayata geçirdiği Vine uygulamasıyla mikroblog kullanıcılarına 6 saniyelik mikro film çekim imkanı sunmuştu.

Kısa sürede büyük ilgi gören Vine, şu an dünya genelinde 13 milyon kullanıcıya sahip. Vine’ın en büyük özelliği, çekimi durdurup tekrar başlatarak animasyon film şeklinde hazırlanabilmesi.

3-15 saniye arası çekim yapma imkanı sunan Instagram, var olan videoların yüklenerek işlenmesine ise izin vermiyor.

Facebook, 130 milyon kullanıcısı bulunan Instagram’ın yeni özelliğiyle mobil kullanıcılar arasında daha fazla yaygınlaşmasını umuyor. Apple iOS ve Google Android işletim sistemlerine uyumlu olan  Instagram, Facebook’um mobil gelirinin yüzde 30’unu sağlıyor.

Kaynak: ntvmsnbc

 

Tags: Facebookgüvenlik
Previous Post

Samsung GALAXY NX, her görüntüyü bir hikayeye dönüştürüyor

Next Post

Brother Yeni Lazer Yazıcılarını Tanıttı

Next Post

Brother Yeni Lazer Yazıcılarını Tanıttı

Son Yorumlar

  • İbrahim Etem Menarini Google’la buluta taşınıyor için emre öztürk
  • Türk Telekom, Türkiye’nin en büyük veri merkezini Esenyurt’ta açtı için KEMALETTİN TUGCU
  • Türkiye’nin ilk ve tek teknoloji lisesi Tink açıldı Türkiye Tink ile tanışıyor! için Asım Ali Zeyrek
  • Şikayetvar.com, şikayetleri “teşekkür”e dönüştürmenin sırlarını paylaştı için zeki KARADAVUT
  • Yeni Başlayanlar İçin Fatura için NİL
ITNetwork

© 2021 IMG

Menü

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

Bizi Takip Edin

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

© 2021 IMG