Akbank, CRM alanında dünyanın en prestijli değerlendirme kuruluşlarından Gartner’dan ikinci kez “mükemmellik” ödülünü kazanan ilk Türk bankası oldu…
CRM ve bilişim teknolojileri alanında dünyanın en prestijli değerlendirme ve danışmanlık kuruluşlarından Gartner tarafından verilen “2013 CRM Excellence” (Müşteri İlişkileri Yönetiminde Mükemmellik) ödülleri geçtiğimiz günlerde Londra’da düzenlenen Müşteri Stratejileri ve Teknolojileri Zirvesi’nde sahiplerini buldu.
Müşteri ilişkileri yönetimi alanının “Oscar’ı” olarak da tanımlanan bu prestijli ödülü “CustomerAnalytics” (Müşteri Analitiği) Türkiye adına Akbank kazandı. Akbank, 2012 yılında daha da yoğunlaştırdığı analitik çalışmalar ile bu yıl söz konusu ödülü kazanan tek Türk bankası oldu.
Akbank, Gartner’ın CRM Excellence ödülüne, Avrupa, Orta Doğu, Afrika, Asya-Pasifik ve Çin’i içine alan bölgenin (EMEA/APAC) tamamı için ve sektörlerden bağımsız olarak yapılan titiz değerlendirmeler sonucu layık görüldü.
Gartner CRM Excellence ödülünü 2011 yılında “Marketing” (Pazarlama) kategorisinde Türkiye’den almaya hak kazanan ilk banka olan Akbank, 2013 ödülü ile de, Türkiye’den iki Gartner ödülünü kazanan “ilk ve tek banka” olarak yine bir ilke imza attı.
Akbank Stratejiden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Tunç Akyurt, Akbank’ın Türkiye’de ikinci kez Gartner ödülüne layık görülen tek banka olarak çok önemli bir başarıya imza attığını ve uluslararası alanda büyük bir prestij kazandığını vurguladı. Tunç Akyurt ayrıca “ATOM sistemimiz ile başladığımız ödül serüveni hız kesmeden devam ediyor. Bizim ödülü ikinci kez kazanmamız bir tesadüf değil; çünkü müşteri odaklı projelerle katma değer yaratan çözümlerin geliştirilmesi için büyük bir enerjiyle çalışıyoruz. Kurumsal sloganımız ‘Sizin İçin’, çalışma anlayışımızı ve felsefemizi yansıtıyor. Müşteri ilişkileri yönetimi için geliştirdiğimiz altyapı ve kanallar, müşterilerimizin beklentilerini daha da iyi anlamamızı ve daha etkin hizmet sunmamızı sağlıyor. Aldığımız bu ödülle, çalışmalarımızın doğru bir stratejiyle sürdürüldüğü çok önemli bir uluslararası platformda teyit edilmiş oldu” dedi.
Akbank CRM Bölüm Başkanı Attila Bayrak da Akbank olarak müşteri odaklı yatırımlara özel bir önem verdiklerinin altını çizdi ve “Müşteri ihtiyaç ve taleplerini karşılamaya odaklı çalışmalarımız ile müşterilerimizin yaşam kalitesini artırıyoruz. Bu da bize müşteri ilişkilerinde mükemmelliği getiriyor. Müşteri odaklı yatırım ve çalışmalarımızı hiç ara vermeden sürdüreceğiz” dedi.
Son Yorumlar