Software AG, havayolu şirketlerinden süt çiftliklerine, telekomdan finans ve sağlık kurumlarına kadar 15 farklı sektörde faaliyet gösteren kurumsal müşterisini, dijital iş dünyasındaki son teknolojileri tartışmak üzere, 8 Ekim’de San Francisco’da gerçekleştirilecek Innovation World konferansında buluşturuyor.
İş Süreçleri Mükemmelliği alanında öncü yazılım şirketi Software AG, her yıl seçkin kurumsal müşterileri için düzenlediği küresel kullanıcı konferansı Innovation World’ün açılışını 8 Ekim’de San Francisco’da gerçekleştiriyor.
Bu yıl 35 farklı ülkeden gelen sektör temsilcilerinin ortak yönü, gittikçe kürelleşen pazarda yenilikçi dijital uygulamalar ile rakipleri arasından sıyrılma arzusu. Konferansın odak noktası ise, her geçen gün iş dünyasını ve kamu sektörünü daha fazla hakimiyeti altına alan dijitalleşme sürecinden, rekabet avantajı ve yeni iş fırsatları ile çıkabilmenin yollarını araştırmak.
Software AG müşterileri, geçtiğimiz yıla oranla katılım oranında yüzde 23 artış gösteren Innovation World’de, çağımızın bilişim teknolojileri olan ve güncel trendleri belirleyen büyük veri, bulut, sosyal medya ve mobil uygulamaları masaya yatıracak. Şirketler, aynı zamanda, operasyonlarının tamamını dijitale dönüştürme ihtiyacı üzerinden dijital iş süreçlerine geçiş sürecindeki deneyimlerini ve başarılı dijital stratejilerini diğer katılımcılarla paylaşacak. Böylece değişen pazar ve müşteri beklentilerine hızla yanıt verebilecek yeni iş modellerinin, aslında BT stratejileriyle ne kadar bağlantılı olduğu bir kez daha ifade edilecek.
İçinde bulunduğumuz digital çağda Software AG’nin işletmelerin gerçek potansiyellerini keşfetmelerine yardımcı olduğunu belirten Software AG CEO’su ve Yönetim Kurulu Başkanı Karl-Heinz Streibich, “Günümüz teknolojilerinin ‘dört büyük gücü’ olarak tanımladığımız sosyal medya, mobil, bulut ve büyük veri, farklı sektörler için yeni fırsatlar sunmak amacıyla her geçen gün birbirine daha fazla yaklaşıyor. Biz de bu teknolojilerin beraberinde getireceği başarıları ortaya çıkarmak için, etkili ve somut yol haritaları çiziyoruz” diyor.
Software AG, ürün ve hizmetlerini farklılaştırmak isteyen müşterileri için uyarlanabilir BT mimari çözümleri de aktaracağı konferansta, bulut, mobil, büyük veri ve sosyal medyayı birleştirmek isteyen müşterilerine rehberlik etmesi için tasarlanan “Digital Enterprise Assessment” adını verdiği yeni platformu da tanıtacak.
Bu yıl ana sponsorluğunu CrossVista, Deloitte, HCL, ProSoft ve Visual Enterprise Architecture’ın yaptığı konferansın altın sponsorluğunu ise Cognizant, CrossVale, IBM, LogiMethods, Qualitroltech, Tata Consultancy Services ve Trillium Software üstleniyor.
Son Yorumlar