Türkiye’nin en büyük dış kaynak çağrı merkezlerinden biri olan CMC, yeni ürün ve teknolojilere yatırım yapmayı sürdürerek, hızla büyümeye devam ediyor.
CMC’nin Interactive Intelligence ile birlikte geliştirdiği özel yazılım Advanced Operation Media Server (AOMS), ses tanıma teknolojisi desteği ile, dış aramalardaki ulaşma oranlarında yüzde 60 artış sağlarken, günde 1 milyonun üzerinde çağrı üretimine olanak tanıyor.
Kendi sektöründe lider 80’in üzerinde müşterisine, toplam 6 ayrı lokasyonda çağrı merkezi ve sosyal medya hizmetleri sunan CMC, teknolojideki yenilikleri yakından takip ederek, bu alana yatırım yapmayı ve hizmetlerini sürekli olarak geliştirmeyi sürdürüyor. CMC’nin Interactive Intelligence ile birlikte geliştirdiği özel yazılım Advanced Operation Media Server (AOMS), ses tanıma teknolojisi desteği ile çok daha gelişmiş ve etkin otomatik dış arama algoritmalarının geliştirilmesine ve kullanılmasına imkan tanıyor.
AOMS, çağrı geldiği ya da dış arama yapıldığı zaman Interactive Intelligence Türkçe ses analiz modülü sayesinde çağrının biometrik olarak ses analizini yapıyor ve operatör/telekom tarafından gönderilen sinyal yerine ses analiz özelliğini kullanarak çağrının durumunu belirliyor. Şu anda CMC’nin medya sunucuları en üst seviyede ses analizi yapabiliyorlar.
AOMS sayesinde CMC, yatırım maliyetlerinde düşüş elde ederken, dış aramalardaki ulaşma oranlarında yüzde 60 artış sağlıyor ve günde 1 milyonun üzerinde çağrı üretebiliyor.
Son Yorumlar