Türk Telekom İstanbul’da Düzenlediği “Kurumsal Müşteri Günleri” etkinliğinde KOBİ’lere, avantajlı hizmetleri, ses ve data ürünleri ile kampanyaları hakkında bilgi verdi.
Türkiye’nin öncü iletişim ve yakınsama teknolojileri şirketi Türk Telekom’un düzenlediği “Kurumsal Müşteri Günleri” etkinliği İstanbul’da gerçekleştirildi. Türkiye’nin dijital dönüşümüne katkıda bulunmak ve mükemmel hizmet anlayışı vizyonuyla düzenlenen etkinlikte, Türk Telekom’un KOBİ’ler için önemli fırsatlar içeren ve hayat kolaylaştıran hizmetleri tanıtıldı.
Türk Telekom Kurumsal Müşteri Başkanlığı tarafından, Türk Telekom İstanbul-I Bölge Müdürü Mehmet Beytur ve Türk Telekom İstanbul-II Bölge Müdürü Ömer Yıldız’ın ev sahipliğinde düzenlenen “Kurumsal Müşteri Günleri” etkinliğine İstanbul ve ilçelerinde faaliyet gösteren OSB firmaları ile kurumsal firmaların yöneticileri katıldı.
Türk Telekom KOBİ’lere teknoloji danışmanlığı yapıyor…
Türk Telekom KOBİ Satış Direktörü Esra Şimşek organizasyonda yaptığı konuşmada; alanında örnek, markalaşmış, hayatı kolaylaştıran pek çok projenin iletişim altyapısını Türk Telekom’un sağladığını ve sektörlere çözümler ürettiklerini vurguladı. 3D stratejisi ile büyüyen Türk Telekom’un, değer odaklı müşteri hizmetleri, dijital yaşam dönüşümü, dünyaya açılım ve bölgesel büyüme hedefleri ile ilerlediğini belirten Şimşek, Türkiye’nin 81 ilinde KOBİ’lere, esnafa, sanayiciye, ses, internet, data ve geniş bant, mobil ve yönetilebilir servislerle, hayatı kolaylaştıran teknolojilerle iletişim alanında hız ve verim katma hedefinin Türk Telekom’un öncelikleri arasında yer aldığını ifade etti. Şimşek, , sözlerine şöyle devam etti: “Günümüzde ticaretin, pazarlama ve reklam faaliyetlerinin internet ortamına taşınması nedeniyle, kesintisiz, hızlı ve kaliteli hizmeti, fiber altyapılar üzerinden yeni teknolojilerle sunabilmek, sanayicilerin ve işletmelerin zorlu pazar koşullarında daha güçlü hale gelmelerine olanak tanıyor. 140’ı aşkın OSB yönetimi ile işbirliği anlaşması olan Türk Telekom, bu kapsamda ticari alanlarda ve organize sanayi bölgelerinde teknoloji işbirliklerini geliştirmeye devam ediyor. Dünyayı 4 kez çevreleyecek uzunluktaki fiber altyapısı ile işletmelerin ve sanayicilerin sektörel rekabet güçlerini daha da artırmalarında önemli bir rol üstleniyor. Türk Telekom, müşteri memnuniyeti odaklı yaklaşımı doğrultusunda büyük önem taşıyan hizmet kalitesini her geçen gün daha da iyileştirmek için büyük yatırımlar yaparak, satış kanallarını bu paralelde güçlendiriyor. Türk Telekom, değişen ve genişleyen KOBİ satış organizasyonu ile ülke çapında KOBİ’lere teknoloji danışmanlığı yapmayı hedefliyor.”
KOBİ’lere özel çözümlerle tüm iletişim ihtiyaçlarını karşılayan ve iş hacimlerini büyütmelerine destek olan Türk Telekom’un, kurumsal müşterilere daha hızlı servis ve ayrıcalıklı hizmet vermek üzere hayata geçirdiği 444 4 KMH (564) Çağrı Merkezi hizmeti ve avantajlarla dolu ses ve data ürünleri kampanyaları hakkında katılımcılara detaylı bilgi verildi. Türk Telekom, TTNET ve Avea’nın platform olarak kurduğu ve işyerlerinin iletişim ihtiyaçlarını tek noktadan ekonomik olarak karşılayan “BİZ” kampanyaları hakkında da katılımcılara bilgi aktarıldı.
Son Yorumlar