Kaspersky Lab “Ortaklık Ağı” aracılığıyla fırsatları iş ortaklarının ayağına getiriyor. 1.100’ün üzerinde iş ortağı ve yeni ülkelerin katılımıyla genişlemeye devam eden program, Türkiye’de de iddialı.
2012 yılının ikinci yarısında başlatılan ve Türkiye’nin de içinde bulunduğu gelişmekte olan pazarlar bölgesinde uygulanan “Kaspersky Lab Ortaklık Ağı”, mevcutta sahip olduğu 1.100’ün üzerinde iş ortağı ve yeni ülkelerin katılımıyla genişlemeye devam ediyor. Bu program sayesinde bağlı ortaklar, tanınmış bir dünya markası ile çalışmanın getirdiği pek çok fayda ve fırsattan faydalanıyor ve kar elde etme imkanı yakalıyor.
Latin Amerika, Orta Doğu, Afrika, Türkiye, Çek Cumhuriyeti, Macaristan, Slovakya ve son olarak Romanya’da devreye alınan ortaklık programı, hem Kaspersky Lab hem de bağlı ortakları için karşılıklı fırsatlar sunuyor. Kaspersky Lab ile çalışan ortaklar, yerel bağlantılara, yerel dildeki tanıtım malzemelerine, en son güvenlik ürünlerini tanıtmak üzere kullandıkları afiş kaynaklara erişim de dahil olmak üzere, kendi çevrimiçi kaynakları için kullanmak üzere bir dizi araç ediniyor. Buna ek olarak, Kaspersky Lab özellikle ortakların kullanımı için özel promosyon ve indirim kuponu seçenekleri de sunuyor. Bağlı bir ortak, çevrimiçi ziyaretçilerini Kaspersky Lab ürünlerine yönlendirerek, bu bağlantılar üzerinden satın alınan her ürün için komisyon almak üzere tüm bunlardan faydalanma şansına sahip oluyor.
%30’a kadar komisyon elde edebilen bağlı Kaspersky Lab ortakları, bu ağ sayesinde müşterilerle, satış ve ödeme işlemleriyle, kişisel verilerin korunmasıyla, malın sevkiyatı ve iadesi ile uğraşmak zorunda kalmıyor ve bunun yanı sıra, kendilerine maksimum esneklik sağlayacak şekilde işlerini her yerden yönetebilme fırsatı buluyor. Kişi ve kuruluşlar, bağlı bir ortak olmak için sadece bir kayıt işlemine tabi tutuluyor. Kayıt işlemi onaylanan ortak, metin olarak afiş ya da başka bir şeyin üzerine yerleştirebileceği kendisine ait ID bilgisinin bulunduğu bağlantıyı aldıktan sonra, kendisinin satış fırsatının 90 güne kadar takip edilmesi ve iş ortağı satış hacmine bağlı olarak komisyon alıyor. Kaspersky Lab’in B2C ürün serisinin tamamı, bu program dahil olmakla beraber; ortaklara aynı zamanda B2B ürünlerini tanıtma fırsatı da veriliyor. İşini büyüten bir ortak, online bayi olmayı talep ederek ve bir online distribütör olarak Kaspersky Lab ürünlerinin satışına başlayabiliyor.
Ortaklar, global veya yerel bir ortaklık ağı ile çalışarak programın avantajlarından faydalanmayı tercih edebiliyor. Kaspersky Lab, oneNetworkDirect veya Avangate Affiliate Network gibi dünyanın önde gelen yazılım satış ağları ile birlikte çalışıyor; bu da yeni ortakların çevrimiçi satışa başlamalarını ve yüksek marj elde etmelerini son derece kolaylaştırıyor. Gelişmekte olan pazarlardaki yerel ortaklık ağları arasında, Adtriplex, OfferForge, ikoo, Zanox gibi markalar yer alıyor.
Konuyla ilgili açıklama yapan Kaspersky Lab Türkiye Genel Müdürü Sertan Selçuk, ortaklık programı için, “Biz Türkiye’de işortaklarımıza birinci sınıf güvenlik çözümleri sunarken, işlerini destekleyecek bir fırsat oluşturabildiğimiz için oldukça mutluyuz” dedi. Bu programın sağladığı büyük esneklik ve faydaların Türkiye’de takdir edildiğini ve her bir tarafın kazanım elde ettiğini vurgulayan Selçuk, “2014’te de hedefimiz ortaklık programı kapsamında çalışmalarımıza hız kazandırmak” diye ekledi.
Son Yorumlar