Avea, stratejik iş ortaklığı yaptığı Müşteri Çağında Pazarlama Zirvesi 2013’ün ilk gününde mobil dünyanın müşteriler üzerindeki etkisini masaya yatırdı.
Avea Bireysel Segment Yönetimi Direktörü Zeynep Emre Manço ve Avea Mobil Bağlantı Direktörü Baran Yurdagül tarafından gerçekleştirilen “Yeni Nesil Müşteri” başlıklı sunumda, iş modellerinin yeni mobil dünyaya adapte edilmesinin önemini vurgulayarak; yeni müşteri profiliyle pazarlamanın yolları anlatıldı
Pazarlama Zirvesi’nde; “Pi’nin Yaşamı”( Life Of Pi) romanıyla dünya çapında üne kavuşan yazar Yann Martel ise Avea standında konuk olarak imza verdi ve Türkiye’deki okurlarıyla sohbet etti.
Avea’nın stratejik iş ortaklığı yaptığı Müşteri Çağında Pazarlama Zirvesi 2013, ilk gününde çok sayıda konuşmacı ve ziyaretçiye ev sahipliği yaptı. Lütfi Kırdar Uluslararası Kongre ve Sergi Sarayı’nda gerçekleşen zirvenin ilk gününde Avea Bireysel Segment Yönetimi Direktörü Zeynep Emre Manço ve Avea Mobil Bağlantı Direktörü Baran Yurdagül de “Yeni Nesil Müşteri” başlıklı bir sunum gerçekleştirdi.
Yann Martel’i konuk eden Avea standına yoğun ilgi
Manço ve Yurdagül, katılımcılara yeni müşteri profiliyle nasıl iletişim kurmaları gerektiğini anlatırken; Avea, standında “Pi’nin Yaşamı” ( Life Of Pi) romanıyla dünya çapında üne kavuşan Yann Martel’i de ağırladı. Martel’in Türkiye’deki okurlarıyla buluştuğu Avea standı hem basının hem de ziyaretçilerin yoğun ilgisiyle karşılaştı.
Yurdagül: “7.1 milyar olan dünya nüfusunun 6.7 milyarı mobil…”
Avea Bireysel Segment Yönetimi Direktörü Zeynep Emre Manço ve Avea Mobil Bağlantı Direktörü Baran Yurdagül Pazarlama Zirvesi’nde “Yeni Nesil Müşteri” başlıklı bir sunum gerçekleştirdi. Yurdagül, 7.1 milyar nüfusluk dünya genelinde, 1.7 milyar TV kullanıcısı, 1.1 milyar sabit telefon ve 1.8 milyar kredi kartı kullanıcısı mevcutken, mobil abonelik sayısının 6.7 milyarı bulduğunu belirterek değişen müşteri profilini şöyle özetledi: “Müşteri profili, online broşürden ürün arayan, satın alma işlemini telefon ederek ya da mağazaya giderek gerçekleştiren müşteriden hayatı mobil yaşayan, beklentileri yüksek, çok daha bilinçli ve ne istediğini bilen bir müşteriye doğru değişim gösterdi. Mobil olarak adlandırdığımız bu yeni müşteri grubu, anında hizmet bekleyen, her zamankinden daha sosyal ve teknolojiye yatkın olarak dikkat çekiyor” dedi.
Manço: “İş modelleri yeni mobil dünyaya adapte edilmeli”
“Yeni Nesil Müşteri” kavramı ve yeni müşteri profiliyle iletişimin püf noktalarını aktaran Avea Bireysel Segment Yönetimi Direktörü Zeynep Emre Manço ise, mobil müşteriyi mutlu edebilmek ve bağlılığını kazanabilmek için iki kritik konunun altını çizdi. “Dünden farklı olarak bugün elimizde müşterinin fiziksel sosyal ve dijital hayatı ile ilgili anlamlandırabileceğimiz çok fazla, hem de gerçek zamanlı güncellenen veri mevcut. Bu bizim için büyük bir avantaj ama aynı zamanda zorlukları da içinde barındırıyor. Farklı kaynaklardan beslenen yüksek volümlü verinin doğru ve gerçek zamanlı anlamlandırılması güçleşiyor. Bu noktada, doğru veriyi etkin şekilde analiz ederek aksiyon almak geleceğe yatırım anlamında önem taşıyor” diyen Manço, müşteriyi kazanmak için bir diğer önemli konunun da iş modellerinin bu yeni dünyaya adapte edilmesi olduğunu ifade etti.
Manço, Avea’nın yeni nesil müşteriye pazarlama anlayışının bir örneği olarak geçtiğimiz günlerde müşterileriyle buluşturduğu yeni gençlik markası Woops’un lansman sürecini de dinleyicilerle paylaştı. Avea, yeni gençlik markasının lansmanını Türkiye’nin en büyük Twitter buluşması #BiBuluşsak etkinliği kapsamında gerçekleştirmişti.
Son Yorumlar