ZyXEL, nitelikli ürün ve çözümleriyle 2013’te yüzde 30 büyüdü. Firma 2014 yılında ise iki kat büyümeyi hedefliyor.
ZyXEL, 2013 yılında kurumsal, bireysel ve telekom ürünleri tarafında yüzde 30 büyüme kaydetti. Zengin ürün portföyü ile akıllı ev – ofis pazarın ave KOBİ’lere odaklanacak olan ZyXEL, 2014 yılında ise müşterilerine sunduğu ürünlere ek olarak danışmanlık hizmetleri ile de fayda sağlamayı ve ülke ekonomisine katkıda bulunmayı hedefliyor.
Üst düzey tam operasyon yerel şirket olarak faaliyetlerini sürdüren ZyXEL Türkiye, aynı zamanda Ortadoğu ve Afrika bölgesinin servis ve destek merkezi konumunda. Pazara her zaman endüstri lideri teknolojileri en iyi şartlarda sunan firma, donanımdan yazılıma ürünlerini müşterilerinin ihtiyacına göre geliştiren ölçeklendiren yapısıyla dikkat çekiyor. Sunduğu kablolu ve kablosuz internet erişim çözümleriyle benzersiz ve zengin bir ürün portföyüne sahip ZyXEL, 2013’te yüzde 30 büyüdü. Yeni ürün ve çözümleriyle başarılı bir yılı geride bırakan ZyXEL, istikrarlı ve başarılı çizgisini sürdürmeye devam ediyor. Firma 2014 yılında 2 kat büyümeyi hedefliyor.
Yüksek Performanslı ve Güvenlikten Ödün Vermeyen Çözümler
Network alanında yeni eğilimleri sektörle tanıştırmaya ve ihtiyaçları en iyi şekilde belirleyerek en kaliteli ürünü, en uygun değerde müşterilerine ulaştırdıklarını söyleyen ZyXEL Türkiye Genel Müdürü Türkiye Vefa Tarhan, “Değişen iş ortamları, yeni iletişim aygıtları ve son kullanıcıların gittikçe yükselen beklentileri uzaktan erişim çözümlerine olan talebi artırdı. İşletmeler, verimliliğe, maliyet tasarrufuna ve rekabette bir adım önde olmaya odaklanmış durumdalar. Büyük veri, bulut bilişim, güvenlik ve mobilite kavramları ön plana çıkan konular arasında. Yeni eğilimlerin tamamını kapsayan ve bizi farklı kılan ürün çeşidine sahibiz. Yüksek performanslı ve güvenlikten ödün vermeyen çözümlerimiz, hizmet sürekliliğini garantiliyor.” dedi.
Kurumsal Ürün Çeşitliliği Artmaya Devam Etti
2013’ün kendileri için başarılı bir yıl olduğunu söyleyen ZyXEL Türkiye Genel Müdürü Türkiye Vefa Tarhan, kurumsal ürünlerdeki varlıklarını büyütmeye devam ettiklerini aktardı ve ekledi: “Türkiye ofisimiz 6. yılında da başarılı çizgisini sürdürmeye devam etti. ZyXEL olarak yıllarca kaliteli çözümlerimizi, gerek ürün, gerek servis olarak iş ortaklarımızla beraber uygun şartlarda sunarak, pazarın büyümesi için önemli katkıda bulunduk. Komple iletişim ve internet erişim çözümleri sunma kabiliyetine sahip ZyXEL olarak, güncel teknolojiyi, akıllı ve uçtan uca olacak şekilde kullanıcılara aktarabiliyoruz. Tüm ürünlerin ve çözümlerin, en yüksek değerle, üründen servise en iyi fiyat-kazanç olanağı ile sunabilmemiz bizi farklı kılıyor. Temel değerimiz yenilikçilik olduğu için, motivasyonu yüksek, farklı, bağımsız düşünceye ve orijinalliğe inanan çalışanlardan oluşan bir ekibe sahibiz. Tüm bu avantajlarımızla birlikte 2013 yılında toplamda kurumsal, bireysel ve telekom ürünleri tarafında yeni çözümlerle beraber yüzde 30 büyüdük.”
Zyxel Zengin Ürün Çeşidi İle Akıllı Ev ve Akıllı Ofis Pazarına Odaklanacak
Yaklaşık 10 Milyar Dolar’lık hacme sahip Akıllı Ev ve Akıllı Ofis pazarının yapılan yatırımlar ile ivme kazanmaya başladığını belirten Tarhan, “2014 yılında küresel anlamda 13,4 Milyar Dolar’lık büyüklüğe ulaşılacağı düşünülen bu pazarın önümüzdeki 10 yıl içerisinde kendi içerisinde farklılaşarak hizmet çeşitliği sunması ve en önemlisi yaygınlaşarak modern konutların vazgeçilmezi olması bekleniyor. Güvenlik, iklimlendirme, ışıklandırma, eğlence, enerji yönetimi, sağlık gibi ana başlıkların altında hizmet çeşitliliğinin artarak devam etmesi öngörülüyor. IP teknolojilerinin gelişmesiyle birlikte akıllı ev konseptinin gelişiminde oldukça önemli bir role bürünen TV, ürün ve hizmet siparişinin yanı sıra, internet bankacılığı ve internet üzerinden video izlemek için de kullanılabiliyor. Pazarda yer alan ürün ve çözümlerimiz; hem akıllı ev, hem de akıllı ofis konseptlerinde kullanılabiliyor. Zengin ürün çeşidimizle akıllı ev ve ofis segmentine odaklanacağız. ZyXEL Türkiye’nin sahip olduğu entegrasyon gücü ile akıllı evlerin yaygınlaşmasında büyük rol oynayacağına inanıyoruz.” ded
KOBİ’ler İçin Zengin Ürün Portföyü
Haberleşmede, telekomda ve ev elektroniğinde hızla büyümeye devam edeceklerini vurgulayan Tarhan, KOBİ’ler için geniş bir ürün yelpazesine sahip olduklarını belirtti: “KOBİ’ler için son derece geniş bir portföye sahibiz. Giriş seviyesi ağ anahtarlarından, en üst seviye anahtar ve uygulama kontrol sistemi firewall (güvenlik duvarı) ürünlerine, ağ depolama ünitelerinden kişisel Bulut Multimedia sunuculara ve her alandaki DSL Router’dan fiber geniş bant Router’lara kadar oldukça geniş ürün yelpazemiz bulunmakta. İnternet erişiminde servis modeli ne olursa olsun, hızlı ve güvenli çözüm sunan ürünlerimiz mevcut. En yüksek ürün esnekliği ve en iyi fiyat-performans değerlerine sahibiz. KOBİ’lerimiz ZyXEL ürünlerine ihtiyaçlarına göre en ekonomik bedeli ödeyerek sahip olabiliyor.”
Zywallusg-UTM (Tümleşik) Güvenlik Çözümleri Hizmet Sürekliliğini Garantiliyor
Kurumların artık güvenlik konusunda daha hassas olduklarını söyleyen Tarhan, güvenlik altyapı kontrolünün geniş bir çerçevede ele alınmasının kaçınılmaz olduğunu söyledi: Tarhan sözlerini şöyle sürdürdü: “ZyXEL’in ZyWALL USG güvenlik çözümleri, hizmet sürekliliğini garantileyen gerçek zamanlı, güçlü koruma, yüksek performans sağlıyor ve ağ kontrolünü güçlendiriyor. ZyXEL olarak kullanıcılarımızı, kurum kayıtlarını, entelektüel sermayeyi ve kritik kaynakları her dakika farklılaşan her türlü saldırılardan koruyoruz.”
Müşteri Odaklı Özel Danışman
Çözüm ortaklarının kendileri için oldukça önemli olduğunu vurgulayan Tarhan, “Çözüm ortaklarımıza marka bağımsız ağ teknolojileri eğitimi veriyoruz. Sonrasında partnerlerimiz ürünlerimizin ayrıntılı eğitimini alıyorlar. Her birinin müşteri odaklı iyi bir danışman olmasını arzuluyoruz. Onlara çok gelişmiş bir SLA temelli bir servis sistemiyle ve özel müşteri temsilcilerimizle destek oluyoruz. Böylece çözüm ortaklarımız da hem müşteri portföyünü genişletiyor hem de projelendirme ve servis olanaklarıyla bu yapıdan büyük avantaj elde ediyor. Bu yıl çözüm ortaklarımız ile yaptığımız işbirliklerimiz artan oranda devam edecek. İş ortaklarımızla hastane ve otel segmentlerinde başarılı projeler gerçekleştirmeyi planlıyoruz.” yorumunda bulundu.
Tüm Süreçlerde Çevreci Yaklaşım
Kurumsal vizyonlarını ve tüm operasyonlarını uzun yıllardır “Yeşil Yönetim” adını verdikleri strateji çerçevesinde şekillendirdiklerini ifade eden Tarhan, bu doğrultuda çalışmaya devam edeceklerine dikkat çekti: “Başta hammadde tedariki ve üretim olmak üzere, montaj, nakliyat, kullanım ve ürün ömrünün sonlanması adımlarını da içeren tüm süreçleri ‘Beşikten Mezara’ adı verilen özel bir basamak sistemi kapsamında yönetiyoruz. Tamamen ZyXEL tarafından geliştirilen bu sistemde, pazara sunduğumuz tüm ürünlerimizin tasarımından üretimine, kullanımdan geri dönüşüm aşamasına kadar bütün süreçlerde çevreci bir anlayışla hareket ediyoruz. Ayrıca, Avrupa Birliği’nin konu ile ilgili talimatlarının tüm gerekliliklerini yerine getiriyor ve ürünlerimizin kullanım ömrü dolduktan sonra geri dönüşüm süreçlerini de iyileştiriyoruz. Yeşil BT’yi tüm iş süreçlerinde hayata geçirmemiz, bizi farklılaştırıyor.”
Dijitalleşmede gelişim aşamasındayız ve kurumların IT yatırımlarına ihtiyaçları var
Tarhan, ZyXEL Türkiye olarak çözümleri ve sektörel bilgi birikimleri ile tüm sektöre fayda sağlamayı ve ülke ekonomisine katkıda bulunmayı hedeflediklerini belirtti: “Sektörün 2014 yılında daha iyi bir konumda olacağı kanaatindeyiz. Türkiye’de dijitalleşme hâlen gelişme aşamasında ve kurumların önemli IT yatırım ihtiyaçları var. Haberleşme sektörü genel olarak fiber internet, kurumsal ve bireysel iletişim ürünleri daha hızlı olmakla beraber, daha güvenli ürün konseptiyle gelişecek.”
“Ürün ve hizmet güvenliğini ön planda tutarak büyümeye devam edeceğiz”
“ZyXEL‘in ayırt edici özelliklerinden temel olanlarını; komple iletişim ve internet erişim çözümleri sunma kabiliyetine sahip olması, güncel teknolojiyi, kullanıcılara aktarabilmesi, tüm ürünlerini ve çözümlerini en yüksek değerle sunabilmesi şeklinde sıralayabiliriz.” diyen Tarhan, 2014 yılına ilişkin olarak şunları söyledi: “Müşterilerimizin ve diğer tüm paydaşlarımızın memnuniyetlerini, güvenlerini kazanmayı ve her zaman güvenilir bir marka olmayı başardık. Ürün ve hizmet güvenliğini ön planda tutmayı, her zaman kurumsal sosyal sorumluluk taşımayı, tüm paydaşlarımızı işimizin en can alıcı noktasında tutarak, iş süreçlerimize dahil etmeyi amaçladık. 2014 yılında da aynı anlayışla ilerleyerek büyümeye devam edeceğiz.”
Son Yorumlar