ASUS bir basın toplantısıyla 2013 yılını değerlendirdi ve 2014 hedeflerini açıkladı. ASUS 2014’te Türkiye’de 400 bin dizüstü bilgisayar, 320 bin tablet ve 62 bin de aksesuar ürün satmayı hedefliyor.
ASUS düzenlediği basın toplantısıyla 2013 yılı değerlendirmesini ve 2014 hedeflerini açıkladı. ASUS Sistem İş Grubu Türkiye Ülke Müdürü Bora Aras, yaptığı detaylı sunumla ASUS hakkında hem ürün hem ciro bakımından önemli bilgiler paylaştı.
Bora Aras sunumunda şunları vurguladı: “2012 yılı toplam cirosu 14,3 Milyar dolar seviyesinde tamamlandı. 2013 yılını bundan daha yüksek bir rakamla kapattık ve marka değerimiz 1,662 milyar dolara ulaştı.
“2013’ün üçüncü çeyreğine göre tablet segmentinde toplam pazar payımız yüzde 5’e ulaştı. 2014’te pazarda üçü bir arada bir oyuncu olmak istiyoruz; taşınabilir bilgisayar, tablet ve akıllı telefon ürünlerimizle tüketici taleplerine en uygun ürünleri sunacağız.
“ASUS’u rakiplerinden ayıran en büyük fark, dünya çapındaki yaklaşık 12 bin çalışanının üçte birinin Ar-Ge uzmanlarından oluşması. Bu uzmanlar, her kategoriye farklı inovasyonlar getiriyor. Bunun sonucu, 2013 yılında dünya çapında ASUS ürünleri 4256 adet ödüle layık bulundu. ASUS olarak dizüstü bilgisayarları, tabletleri, akıllı telefonları değiştirdik ve yeniliklerimiz hız kesmeden sürüyor.”
Bora Aras sunumunun ardından yeni ASUS Transformer Book ürünlerinin yanı sıra Türkiye’de haziran ayında piyasaya sunulacak ASUS Zenfone hakkında da bilgi verdi.
ASUS’un düzenlediği toplantı, basın mensuplarından gelen soruların yanıtlanmasıyla son buldu.
Son Yorumlar