Akbank”ın KOBİ’ler için geliştirdiği, büyüme hedefli oyunu “Kur Yönet”e katılanların sayısı bir buçuk ayda 72 bin kişiyi aştı.
Oyuna katılanların yaklaşık 74 bin kez oynadıkları oyuna Facebook’tan davet edilen arkadaş sayısı 577 bin kişiye, ziyaret edilen sayfa sayısı da 1.4 milyona ulaştı. KOBİ”lerin, sağlıtıkları sanal şirketler ile Akbank ürünlerini kullanarak büyüme modelleri oluşturmasını temel alan oyunda, sanal firmalar büyümek için yeni bölümler kurarken, üretimlerini de artırıyorlar.
Katılımın ücretsiz olduğu oyunda, birinci olan kişi Philips 40” 3D LED TV (42LX6500), ikinci olan kişi, Sony 15” i5-480M 4GB 500GB (EB4Z1E/BQ) ve üçüncü olan yarışmacı ise Apple iPad 16GB Wi-Fi (MB292TUI/A) kazandılar.
Akbank’ın bu yeni uygulaması ile ilgili olarak bir açıklama yapan Akbank KOBİ Bankacılığından Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Kaan Gür, oyunun eğlencenin yanısıra bilgi verme işlevine de dikkat çekerek, “KOBİ’lerimize finansman desteği sağlamanın yanısıra bu finansmana ulaşmaları için gerekli olan bilginin sağlanması, danışmanlık ve yönlendirmede de bulunuyoruz” dedi.
Kaan Gür, bu amaçla, gerek aralıksız gerçekleştirdikleri müşteri toplantıları gerekse internet platformu www.kobilersizinicin.com aracılığı ile KOBİ’leri bilgilendirdiklerini vurgulayarak, bir firmanın kurulup, büyütülmesini temel alan oyuna büyük ilgi gösterilmesini beklediklerinivurguladı. Gür, 29 Haziran ile 9 Ağustos arasındaki yaklaşık bir buçuk aylık süre içinde sitede oyun başına geçirilen ortalama sürenin yaklaşık 13 dakika gibi oldukça yüksek olduğuna dikkat çekti. Oyuna gösterilen büyük ilginin, KOBİ”lerdeki büyüme isteğinin yansıması olduğuna işaret eden Kaan Gür, “KOBİ”lerimizin yöneticileri, oyunumuzu oynarken, gerçek iş yaşamlarının sert rekabet ortamı için son derece değerli deneyimler kazanıyorlar” diye ekledi.
Son Yorumlar