Telekomünikasyon sektörünün öncü alternatif operatörü Millenicom, evde eğlencenin kapılarını açacak yeni ürünü DopingBox’ı internet kullanıcıları ile buluşturdu.
DopingBox hem televizyonu SmartTVye çeviriyor hem de kullanıcılarına sevilen yerli,yabancı yüzlerce film ve diziden dilediğini ek bir ücret ödemeden büyük ekranda yüksek kalitede izleme imkanı sunuyor. Android işletim sistemi sayesinde GooglePlay platformunda bulunan oyun ve uygulamaların yüklenebildiği DopingBox’ta büyük ekran konforu ve kalitesi ile Facebook, Twitter gibi sosyal ağlara bağlanmak,Youtube üzerinden video izlemek ve Spotify üzerinden müzik dinlemek de mümkün. Millenicom, yaklaşık 2,5 milyon TL yatırım ve iki yıllık çalışma sonucunda ortaya çıkan ürünü DopingBox ile bir yılın sonunda mevcut abonelerinin yüzde 30’unun evinde olmayı hedefliyor.
Telekomünikasyon sektörünün öncü alternatif operatörü Millenicom, tüm evlere yepyeni bir eğlence kutusu ile giriyor. İnternette yaptığımız şeyleri daha eğlenceli, daha kolay, daha keyifli hale getirerek en iyi kullanıcı deneyimini hedefleyen Doping, DopingBox ürünüyle hizmet yelpazesini genişletiyor. Evdeki mevcut televizyonu SmartTV’ye çeviren DopingBox, airmouse kumandası ile televizyonun büyük ekranında gerçek internet deneyimi sunuyor. Böylelikle internetin sınırsız içeriği televizyonunuza geliyor. DopingBox, ek ücret ödemeden istediğiniz an izleyecebileceğiniz yüzlerce film ve dizinin yanında, pek çok popüler uygulama ve oyunları büyük ekran keyfiyle sunuyor. Youtube, Facebook, Twitter, Spotify, Tunein büyük ekran keyfine taşınan uygulamalardan sadece bazıları.
DopingBox’ın tanıtımı için düzenlenen basın toplantısında konuşan Millenicom Yönetim Kurulu Üyesi Şevki Kuyulu, internetin yaygınlaşması ile dünyada yaşam biçiminin, televizyon izleme alışkanlıklarının hızla değiştiğini vurguladı ve “Araştırmalara göre internet yoğun olarak video izlemek, oyun oynamak, müzik dinlemek, sosyal medya online alışveriş için kullanılıyor. Kullanıcılar ayda ortalama 210 video izliyor. 15-34 yaş aralığı ise en çok video izleyen segment. Artık istediğimiz içeriği istediğimiz anda seyretmek istiyoruz. Bunun yanı sıra sosyal medya da internet kullanıcılarının öncelikleri arasında, kullanıcıların oluşturduğu içerikler ve paylaşımlar en çok izlenen videolar. Tabi bütün bu trafikte kullanılan araçlar bilgisayar, cep telefonu ya da tabletler. Biz burada mevcut kullanım şartlarını yukarı çekmek ve online video deneyimini büyük ekrana taşıyabilmek için ne yapabiliriz diye düşünürken, sektör tecrübemizin ve başarılı ekibimizin katkılarıyla DopingBox’ı hayata geçirdik. Online videoları büyük ekran keyfine taşımak için artık pahalı televizyonlara ya da bilgisayarları televizyona bağlamaya gerek yok. Ayda 1 DVD fiyatına hem internetin sınırsız içeriği hem de yüksek kaliteli yüzlerce film DopingBox’la televizyonlarınızda. Evinizde hangi televizyon platformunu kullanıyor olursanız olun DopingBox kullanabilirsiniz. Evinde 2 Mbps hızında internete sahip olan herkes DopingBox’ın eğlenceli dünyasında yerini alabilir. İnternet kullanıcıları DopingBox’ı kolayca deneyimleyebilsin diye DopingBox’ı 9,99TL’den başlayan çok avantajlı bir tanışma fiyatı ile sunuyoruz.” dedi.
2013’te olduğu gibi 2014 yılını da büyüme ile bitirmeyi hedefliyoruz
2004 yılından bu yana Türkiye’de telekomünikasyon sektöründe hizmet veren Millenicom, son iki yıldır yatırımlarını hem bireysel hem de kurumsal müşterileri için katma değerli hizmet geliştirmeye yoğunlaştırmış durumda. Konuyla ilgili olarak Şevki Kuyulu “Millenicom olarak katma değerli servislerimizle kurumsal segmentte KOBİ’lerin iş yapış şekillerini değiştirerek rekabetçiliklerini arttırmayı, bireysel segmentte de kullanıcılarımıza en iyi bağlantı deneyimi sunmayı hedefliyoruz. 2013 yılında Almanya operasyonumuz ile birlikte 185 milyon TL’lik bir ciroya ulaştık. Bu sene rakamı daha da yukarı taşıma gayesindeyiz. Kurumsal Bulut çözümler ve DopingBox için yatırımlarımız devam edecek. En yeni teknojileri müşteri odaklı hizmetlere dönüştürerek en uygun fiyatlarla tüketicilerle buluşturmaya devam edeceğiz.” dedi.
Son Yorumlar