Huawei Türkiye Kurumsal Çözümler İstanbul Bölge Direktörü Eren Serçe, Huawei Türkiye Kurumsal İş Çözümleri Grubu’nun hedeflerini ve yeni iş ortaklıklarının detaylarını basınla paylaştı. Birimin 2013 yılında yüzde 70 büyümeye imza attığını söyleyen Serçe, 2014 yılında yüzde 100 büyüme hedeflediklerini açıkladı.
Huawei Kurumsal Çözümler İş Grubu, 29 Mayıs’ta basın mensuplarıyla bir araya gelerek Türkiye’deki faaliyetlerinin detaylarını, 2014 hedeflerini ve gerçekleştirilen yeni iş ortaklıklarının detaylarını paylaştı.
Türkiye’deki çalışmalarına 2011 yılında başlayan Huawei Kurumsal Çözümler İş Grubu’nun ilk yıldan itibaren hızla büyüdüğüne dikkat çeken Huawei Türkiye Kurumsal Çözümler İstanbul Bölge Direktörü Eren Serçe, kurumsal alanda gösterdikleri çabaların meyvelerini toplamaya başladıklarını söyledi. 2014 yılında yüzde 100 büyümeyle bu başarıyı daha da ileri taşımak istediklerini ifade eden Serçe, Huawei’nin hedeflerine ulaşmasında Türkiye’deki yerel iş ortaklarının büyük payı olduğunu ifade etti.
Başarılı kanal stratejisi sonuca götürüyor…
Huawei’nin kurumsal alandaki stratejilerinin temelini, bölgesel iş ortaklarıyla gerçekleştirilen yakın çalışmalarla müşterilerin ihtiyacına uygun ürün ve hizmetler sunmak oluşturuyor. Bu anlayışın bir uzantısı olarak Huawei, Türkiye’de de kamudan özel sektöre, sağlıktan finansa kadar her alanda öncelikle ihtiyaçları anlamaya ve en iyi çözümleri sunmaya yoğunlaşıyor. Türkiye’de kazanmanın en iyi yolunun başarılı bir kanal stratejisi kurgulamak olduğuna inandıklarını ifade eden Serçe, Huawei’nin iş ortaklarıyla karşılıklı kazanca dayalı bir ilişki kurmayı hedeflediğini ve müşterilerinde haklı bir güven oluşturarak en iyi tercih haline gelmeye odaklandıklarını söyledi. Serçe, bunu gerçekleştirmek için müşteri odaklı çalışma anlayışı, uyumlu ekosistem, kanal memnuniyeti ve sürdürülebilir gelişim platformunun bir araya gelmesi gerektiğine dikkat çekti.
Şirketler için Türkiye’nin her yerine 4 saatte yedek parça temini
Huawei’nin Türkiye genelindeki kapsamlı iş ortakları yapılanması sayesinde, yedek parça temini dahil her türlü hizmeti Türkiye’nin her yerine 4 saat içinde ulaştırabildiği bilgisini paylaşan Serçe, ayrıca 444 91 19 Huawei Kurumsal Çözümler Destek Hattı’nın 7 gün 24 saat destek vermeye hazır olduğunu belirtti.
Huawei Türkiye’nin ekonomik büyümesine katkıda bulunuyor…
Bilişim yatırımlarının ekonomi içerisindeki payını artırmak için Türkiye’deki iş ortaklarıyla beraber büyümenin Huawei’nin ana prensiplerinden olduğunu söyleyen Eren Serçe, şöyle devam etti:
“Türkiye’de bilişim yatırımlarının gayrisafi yurtiçi hasılaya oranı yüzde 3,5 ile Güney Kore, ABD, Çin, Japonya ve Almanya’nın altında yer alıyor. Biz, Türkiye’deki iş ortaklarımızın katkılarıyla bu oranı artırmak ve Türkiye’yi çağdaş bilişim anlayışının kurumsal alandaki güçlü yansımasını sağlamak için çalışıyoruz. Mobil, bulut bilişim, nesnelerin interneti, giyilebilir teknolojiler ve büyük veri gibi kavramlar tüketicilerin hizmet beklentisini yeniden şekillendirirken, kurumların müşterileriyle etkileşiminde ve verimliliğinde yepyeni fırsatların kapılarını açıyor. Biz, iş ortaklarımızla birlikte bu fırsatların faydaya dönüşmesi ve kurumların bilgi teknolojileri odaklı dönüşümünün hızlanması için çalışıyoruz. Çünkü bu dönüşümün, ülke ekonomisine ve toplumun yaşam kalitesine pozitif etkileri olduğunu biliyor ve bunun bir parçası olmak istiyoruz.”
Türkiye ekosistemi yeni iş ortaklarıyla zenginleşiyor… Serçe, toplantıda Huawei Teknoloji Günleri’nde kurumsal çözümler iş grubunun gücüne güç katacak yeni iş ortaklıklarının da duyurusunu gerçekleştirdi. Türkiye’de sunduğu güvenlik odaklı çözümlerle adını duyuran Bilgi Elektronik, Huawei CCTV güvenlik kameralarının Türkiye dağıtıcısı olarak hizmet verecek. Türkiye’nin bilişim odaklı yaygın eğitim kurumlarından Bilge Adam Türkiye genelinde Huawei odaklı eğitimleri programına alırken, Cliguru Ankara’da gerçekleştirilecek şebeke eğitimleri için Huawei’ye destek verecek. Huawei, ayrıca Nasa Bilgi İşlem ile imzaladığı iş ortaklığı anlaşmasıyla ağ yönlendiricisi ve ağ anahtarı ürün grubunda Türkiye’deki dağıtıcı sayısını 4’e çıkardı.
Son Yorumlar