Monitise, Türk Hava Yolları’nı mobilde baştan aşağı yeniledi. Türk Hava Yolları’nın yeni mobil uygulaması kullanıcıların tüm hizmetlere farklı platformlardan kolayca ulaşmasını sağlıyor.
Geliştirdiği mobil bankacılık, ödeme sistemleri ve mticaret uygulamalarıyla mobil teknoloji alanında dünya liderleri arasında yer alan Monitise (eski adıyla Pozitron), Türk Hava Yolları’nı mobilde bambaşka bir görsel deneyime taşıdı. Monitise’ın uçtan uca geliştirip tasarladığı yeni Türk Hava Yolları uygulaması, değişen müşteri ihtiyaçlarına daha hızlı ve verimli yanıt verirken, aynı zamanda kullanıcıların hava yolu şirketlerinin mobil uygulamalarına bakışını tamamen değiştirecek nitelikte.
Android, iOS ve Windows Phone platformlarında çalışan yeni THY mobil uygulaması kullanıcılara bilet satın alma, check-in yapma, Passbook’tan mobil biniş kartı oluşturma, koltuk seçme, uçuş bilgilerine erişme, bagaj takibi yapma, favori havalimanları listesi oluşturma, promosyonlardan haberdar olma ve Türk Hava Yolları’nın sadakat programı Miles & Smiles’a kayıt olup avantajlarından yararlanma imkânı tanıyor.
Türk Hava Yolları’nın yine Monitise tarafından yenilenen mobil web sitesi de, kullanıcılara 360 derece bir deneyim sunarak hayatı kolaylaştırıyor.
Uygulamada öne çıkanlar
Yeni konsept ile kullanıcılar telefon rehberlerinde yer alan kişilerin bilgilerine erişip onlar için rezervasyon yapabiliyor ve bilet satın alabiliyor. Yapılan rezervasyonlar mobil takvime eklenebiliyor ve kullanıcıya hatırlatılıyor.
Uygulamada öne çıkan animasyonlar ise iPhone, Android ve Windows Phone kullanıcılarına çok daha görsel bir deneyim sunuyor. Kullanıcılar bir uçuş seçtiklerinde harita üzerinde kalkış ve varış noktalarını gösteren bir animasyon görüyorlar.
Gerekli bilgilerin doldurulmasının ardından uçuş özeti, hava durumu ve varış noktasını barındıran bir animasyonla da sergileniyor.
iPhone, Android ve Windows Phone uygulamasında ana menü, uygulamaya giriş saatine göre gece ya da gündüz görünümüne bürünüyor.
Çok daha hızlı bilet işlemi
Yeni uygulama, bilet satın alma süresini kısaltarak akıcı bir kullanıcı deneyimi sunuyor. Uygulama içerisinde kullanıcıların profil bilgileri saklanarak gerekli formlar otomatik doldurulabilirken, yeni Miles & Smiles ekranları ile kullanıcılar sık uçuş kartlarını ve kazandıkları milleri kolayca takip edebiliyorlar.
Monitise MEA CEO’su Fatih İşbecer, yeni THY uygulaması ile ilgili şunları söylüyor: “2009 yılından bu yana Türk Hava Yolları ile mobil teknolojiler alanında iş birliği halindeyiz. Türk Hava Yolları için 2009 yılında ilk mobil uygulamalarını tasarlayıp geliştirmiştik. Hatta THY iOS uygulamasında Passbook entegrasyonu sunan, dünyadaki ilk havayolu şirketleri arasında yer almıştı. Havayolu uygulamalarındaki tüm deneyimimizi ve uzmanlığımızı Türk Hava Yolları’nın bu yeni mobil konseptine uygulamaktan büyük bir mutluluk duyduk. Sonuç olarak ortaya Türk Hava Yolları’na yakışır bir uygulama çıktı.”
Türk Hava Yolları Online Satış & Pazarlama Müdürü Cengiz Değirmenci ise şunları ekledi: “Avrupa’nın En İyi Havayolu* olarak müşterilerimizin değişen ihtiyaçlarını anlayıp en hızlı şekilde ihtiyaca uygun hizmeti sunmamız gerekiyor. Monitise ile birlikte tasarlayıp geliştirdiğimiz etkileyici tasarıma sahip yeni mobil uygulamamız sayesinde, müşterilerimize tüm platformlarda (iOS, Android, Windows Phone, mobil site) çok daha hızlı, işlevsel ve kullanıcı dostu bir mobil deneyim sunmuş olduk.”
* Skytrax Passenger Chice ödüllerinde Avrupa’da 2014 yılının en iyi hava yolu seçildi.
Son Yorumlar