Dünya genelinde artık yeni kuşaklara yönelik yeni teknolojiler ve farklı çözümler oluşturulmaya başlandı. Bu nedenle özellikle yeni kuşakların alışkanlıkları ve teknolojiyi kullanma biçimleri, sunulacak ürün ve hizmet yelpazesine ilişkin teknoloji seçimini de beraberinde getiriyor. Günümüzde, Y kuşağı olarak adlandırılan kesim, çağrı merkezlerini yoğun bir şekilde kullanmaya başladılar. Çağrı merkezi teknolojilerinin gelişimi, hizmet kanalındaki beklentiyi karşılayacak yeni nesil teknoloji yatırımlarını gündeme getiriyor.
Yeni nesil çağrı merkezi teknolojileri sayesinde, çağrı merkezi çözümleri, kurumların tüm operasyon süreçleri ile entegre edilebiliyor. Çağrı merkezi alanındaki 23 yıllık sektör deneyimi ve yenilikçi teknolojileriyle sadece Türkiye’de değil, Avrupa’da da önemli projeler gerçekleştiren Asseco SEE, ses otomasyon sistemleri alanında sunduğu çözümleri ve yeni teknolojileri ihtiyaçlara göre şekillendiriyor.
İhtiyaca özel çözümler, yoğun rekabet ortamında tercih sebebi
Müşterilerinin iş süreçlerine uygun, uçtan uca özel çözümler geliştirdiklerini belirten Asseco SEE Teknik Koordinatörü Cem Atik, “Çağrı merkezi teknolojileri, önemli bir gelişim ivmesi yakaladı. Asseco SEE olarak, müşterilerimizin ihtiyaçlarına yönelik çözümler geliştirebiliyoruz. Esnek, ölçümlenebilir, iş sürekliliğini ön planda tutan, maliyetleri en aza indirip, verimliliği artıran çözümlerimiz, yoğun rekabet ortamında bizi ve müşterilerimizi farklı kılıyor. Dünya çapındaki eğilimleri ve sektörel yenilikleri de müşterilerimize aktarıyoruz” dedi.
Yeni nesil teknolojiler, yeni nesil kullanıcılar…
Yeni nesil çağrı merkezi teknolojileri sayesinde çağrı merkezi çözümlerinin kurumların tüm operasyon süreçleri ile entegre edilebildiğini vurgulayan Atik, “Tümleşik iletişim kanallarının sunulduğu yelpazede görüntülü görüşme, chat, e-mail, sosyal medya, mobil uygulamalar, konuşma tanıma teknolojileri daha sık kullanılmaya başlandı. Yeni teknoloji uygulamaları sayesinde, çağrı merkezleri, artık kurumların diğer operasyon süreçleri ile entegre, uçtan uca çözüm otomasyonlarına dönüştürülebiliyor. ‘Akıllı Yönlendirme’ teknolojisi dediğimiz bu uygulamalar ile kurumlar iş süreçlerini daha kolay yönetebiliyor. Böylece doğru zamanda, doğru kaynağa yönlenebilme, izleme, yönetme ve denetleme olanağı elde edebiliyorlar. Bu olanak, kurumların tüm süreçlerini verimli ve kârlı operasyonlara dönüştürebilmeyi de beraberinde getiriyor.” açıklamasında bulundu.
Her kuşağa farklı çözüm
Tüm bu yeniliklerin sanal sunucular ya da bulut mimarisi yapısıyla hayata geçirilebildiğini ifade eden Atik, konuşmasına şöyle devam etti: “Önemli noktalardan birisi de tüm bu operasyonları destekleyecek, büyüme esnekliği sağlayabilecek, entegre edilebilir, denetlenebilir, güvenli ve gerçek zamanlı ölçümlenebilir teknolojileri konumlandırmak. Ayrıca dünya genelinde artık yeni kuşaklara yönelik yeni kavramlar ve farklı stratejiler oluşturulmaya başlandı. Bu nedenle özellikle yeni kuşakların alışkanlıkları ve teknolojiyi kullanma biçimleri, sunulacak ürün ve hizmet yelpazesine ilişkin teknoloji seçimini de beraberinde getiriyor. Günümüzde, Y kuşağı olarak adlandırdığımız kesim artık çağrı merkezlerinin de kullanıcıları. Bu da ürün ve hizmet kanalındaki beklentiyi karşılayacak, yeni nesil teknoloji yatırımlarını gündeme getiriyor. Asseco SEE olarak, sektörün gelişen ihtiyaçlarını ve yeni nesil teknolojileri yakından izliyoruz. Tüm bu iş ihtiyaçlarını adresleyecek çözümler sunarak müşterilerimize katma değer oluşturmaya devam edeceğiz.”
Son Yorumlar