Turkcell Global Bilgi, çağrı merkezi sektörünün dünya çapındaki en büyük organizasyonu “ContactCenterWorld”un “2014 Top Ranking Performers” ödüllerinde Turkcell müşterilerine sunduğu müşteri hizmetleri ile “En İyi Müşteri Deneyimi ve Uygulaması” kategorisinde dünya birinciliği elde etti. Böylece Turkcell Global Bilgi geçtiğimiz beş sene boyunca aynı organizasyonun farklı kategorilerinden toplam 5 önemli birinciliğin sahibi oldu…
Türkiye’nin müşteri deneyimi merkezi Turkcell Global Bilgi, çağrı merkezi sektörünün dünya çapındaki en prestijli organizasyonlarından C o n t a c t C e n t e r W o r l d . c o m ’ u n düzenlediği ve sektörün en iyilerinin belirlendiği “2014 Top Ranking Performers” ödüllerinde Turkcell müşterilerine sunduğu müşteri hizmetleri ile “En İyi Müşteri Deneyimi ve Uygulaması” kategorisinde dünya birincisi oldu. 14 Kasım 2014 Cuma gecesi ABD’nin Las Vegas kentinde düzenlenen ödül töreninde, Asya Pasifik, EMEA ve Amerika kıtası birincileri dünyanın en iyisi olmak için yarıştı.
En yüksek müşteri memnuniyeti Turkcell Global Bilgi’de
Turkcell Global Bilgi “En İyi Müşteri Deneyimi ve Uygulaması” kategorisindeki birinciliği, sunduğu çalışma koşulları ve gelişim olanaklarıyla çalışan memnuniyetini artırması, bu memnuniyetle birlikte müşteriye verilen hizmet kalitesini yükseltmesi ve sektörün en yüksek müşteri memnuniyetini yakalayan şirketi olması sebebiyle elde etti.
“Bahadır Pekkan: “Dünya standartlarında bir çağrı merkezi olduğumuzu, uluslararası arenada aldığımız birinciliklerle kanıtlıyoruz.”
Turkcell Global Bilgi Genel Müdürü Bahadır Pekkan konu ile ilgili yaptığı açıklamada; “Şirketimizi müşterilerimizin iş ortağı olarak konumlandırıyoruz. Bir çağrı merkezi olmanın ötesine geçerek müşteri hizmetleri stratejilerinin oluşturulmasından, teknolojik çözümlerle altyapısının sağlanmasına, müşteri deneyiminin yönetiminden, gelir artırmaya kadar uzanan, sektöre özel çözümlerimiz ile müşteri deneyiminde dünya standartlarında değer yaratıyoruz. Müşteri deneyiminde devrim niteliğindeki yeni teknolojileri yakından takip ediyor ve yeni nesil müşteri yönetiminde inovatif çözümler geliştiriyoruz. Bu anlayışla 34 milyondan fazla Turkcell’liye hizmet ediyor, ihtiyaçlarına özel çözümlere istedikleri kanaldan ulaşmalarını sağlıyoruz. Mükemmel müşteri deneyiminde sadece teknolojik alt yapının veya inovatif çözümlerin yeterli olmadığını biliyor, bu deneyimi yaşatmanın başlangıç noktasının da öncelikle çalışanlarımız olduğuna inanıyoruz. Kendilerini iyi hissedebilecekleri, kişisel gelişimlerine, kariyer hedeferine katkı sağlayacakları koşullar sunarak çalışanlarımızda elde ettiğimiz memnuniyet hizmet kalitemizi üst noktalara taşımamızı ve yüksek müşteri memnuniyetini yakalamamızı sağladı. Bu da bize “En İyi Müşteri Deneyimi ve Uygulaması” kategorisinde sektörümüzün dünya çapındaki en önemli yarışma organizasyonu olan “ContactCenterWorld”un düzenlediği “2014 Top Ranking Performers”da dünya birinciliği getirdi. Bu organizasyondan farklı kategorilerde üst üste aldığımız ödüller hem şirketimiz hem de ülkemiz adına çok gurur verici. Bu başarının asıl mimarı olan tüm çalışma arkadaşlarıma gönülden teşekkür ediyorum. Önümüzdeki dönemde de aynı çalışma ve hizmet anlayışıyla müşterilerimize hizmet etmeye ve ülkemizin adını yurtdışında gururla temsil etmeye devam edeceğiz.” dedi
34,6 milyonun ihtiyaçlarına ve isteklerine göre hizmet veriliyor…
Turkcell Global Bilgi, gençler, emekliler, ev hanımları, esnaf, çiftçi, profesyoneller, engelliler, kamu çalışanları ve platinum olmak üzere toplam dokuz farklı segmentte 34,6 milyon Turkcell’liye ihtiyaçlarına uygun hizmet sunuyor.
Son Yorumlar