Microsoft Türkiye, işletmelerin gücüne güç katan çözümlerini, kullanıcıların davetli olduğu Dynamics Zirve’de tanıtacak. Türkiye’nin her yerinden 30 farklı sektörden bini aşkın işletme, 5 Mayıs 2015’te Lütfi Kırdar Uluslararası Kongre ve Sergi Sarayı’nda buluşacak.
Kurumsal kaynak planlama (ERP) ve müşteri ilişkileri yönetimi (CRM) çözümleri ile kurumların iş süreçlerinde daha çevik, esnek ve hızlı olabilmelerini sağlayan Microsoft iş çözümleri ürünü Dynamics, yüzlerce işletmeyi 5 Mayıs 2015 tarihinde Dynamics Zirve 2015’te buluşturacak. Perakende, lojistik, üretim, inşaat, enerji, finans gibi önde gelen sektörlerin de aralarında bulunduğu 30’u aşkın sektörden kullanıcı işletmelerin davetli olduğu zirve, Microsoft iş çözümleri konusunda bilgi alışverişinin yanında, Türkiye’nin her yerinden binin üzerinde işletmeyi bir araya getiren bir ekonomi zirvesi olma özelliği de taşıyor.
Dynamics CRM’in Yeni Sürümü Tanıtılacak
Zirvede, Microsoft’un özellikle perakende sektöründe pek çok başarı öyküsü oluşturan CRM ürününün yeni sürümünün lansmanı yapılacak. Sosyal medya kullanımına imkan veren yenilikleri içinde barındıran yeni sürümle Microsoft’un bu alandaki gücünün, işletmelerin gücünü de artıracağına vurgu yapan Microsoft Türkiye İş Çözümleri Direktörü Ozan Öncel “Firmalara ayrıca yüksek maliyetlere katlanmadan bulut bilişimin gücü ile Dynamics CRM’i kullanma şansı sunuyoruz. Hem kurumsal işletmelere hem de KOBİ’lere yönelik farklı ihtiyaçlara göre çözümlerimizle, kolay ve yalın ara yüzle uçtan uca güçlü bir çözüm sağlayarak karlı büyüyen dinamik bir işletmeye dönüşmeleri yolunda destek oluyoruz. Firmaları esnek, müşterinin ihtiyaçlarına hızlı cevap veren, gelişen teknolojiye uyum sağlayan, zor pazar koşullarında rekabette avantaj sağlayabilen işletmelere dönüştürmek hedefindeyiz” dedi.
Mobiliteye Göre Konumlanıyoruz
Son rakamlara göre 3 milyar insanın bugün internete bağlı bir cihaz kullandığını ve 2014’te çalışan kişi başına 3,3 cihaza denk geldiğini belirten Öncel; şöyle konuştu; “Bugün dünyadaki verinin yüzde 90’ı son iki yıl içinde büyüdü.Bu süre zarfında yeni sosyal ağlar ve uygulamalar çığ gibi büyüdü.Aynı şekilde tüketici odaklı BT çözümleri çığ gibi büyürken, veri oranında büyük ama çok büyük bir patlama yaşandı. Mobilite; akıllı telefon ve tabletlerin kullanımının artışı, sosyal medya ve bulut bilişimin de hayatımıza yoğun bir şekilde girmesi ile firmalar için rekabet koşulları ve müşteri yönetimi baştan aşağı değişti. Microsoft Dynamics sunduğu yeni nesil, dinamik iş çözümleriyle işletmenizin ve çalışanlarınızın verimliliğini en üst seviyeye çıkarıyor. Firmalaraa uçtan uca iş süreçlerinin izlenebilirliğini sağlamak, maliyetleri azaltmak, entegre çözümler sunmak, müşteri servis kalitesini artırmak, her kanaldan müşteriye ulaşmalarını ve satışlarını artırmak için destek sağlıyor. Veriye erişimi olan ve bu veriyiy anlamlandırarak kullanan organizasyonların gelecekte liderler liginde yer alacaklar. Dynamics Zirve 2015 etkinliğiyle de amacımız dijital çağda büyümek isteyen kurumlar yol göstermek, global bilgi birikimimiz ve deneyimlerimiz doğrultusunda şirketlere verinin potansiyel değerinin ortaya çıkarak ve onlara ek gelir ve esneklik kazandıracak çözümleri sunmak.”
Son Yorumlar