Uzun yıllara dayanan mirasının üzerine lider teknoloji markası olarak bir süredir ürünlerinde tasarımı ön planda tutan Logitech, kendini yeniden şekillendiriyor.
Bilgisayar aksesuarlarından yaşamın her alanında bir yere sahip ürünlere kadar geniş ürün yelpazesi sunan Logitech, renkli kimliği ve yeni modern logosuyla şirketin yeniden yapılanmasını yansıtıyor. Hatta bazı ürün kategorileri üzerinde artık yeni bir marka daha göreceksiniz: “Logi”
2013 yılından itibaren üzerinde çalışılan yeni kimlik yapılanması bir süredir ürün yenilikleriyle karşımıza çıkıyordu. Önümüzdeki dönemde Logitech’in bu yeni marka kimliği, iddialı renkleri ve sade tasarımların yanı sıra logitech.com, sosyal medya hesapları, ürün ambalajları ve mağaza içi tasarımlarına da yansıyacak.
Logitech’in yeni marka kimliğini değerlendiren Logitech CEO’su Bracken Darrell, “İleri teknoloji ve tasarım ürünleri üzerine yoğunlaşarak kullanıcılarımızı şaşırtan yenilikler sunmaya çalışıyoruz. Yaptığımız her işin merkezinde tasarım yer alıyor. Tasarıma yaklaşımımız klasik tanımın ötesine geçiyor. Bizim için tasarım, gelişmiş teknoloji ve mükemmel kullanıcı deneyiminin birleşimi. Bu süreçte ürünlerimiz çok yol katetti ve şimdi markamızı daha ileri taşımanın sırası” dedi.
Marka yenilenme sürecinde mevcut kategoriler arasından seçili bazı ürünlerde yeni marka ‘Logi’ yer alırken, önümüzdeki günlerde teknoloji tutkunlarını şaşırtacak bazı yenilikler ve sürprizler de olacak.
Son Yorumlar