BTS, uzman kadrosu ve derin bulut uzmanlığı sayesinde, IBM Bulut’un sağladığı avantajları şirketlerin kullanımına sunuyor.
İhtiyaç analizi yapıldıktan sonra çözüm getiren Bulut, kullanılan kadar ödeme yapma imkanı veriyor. Böylece fiyat avantajı sağlarken, geliştiricilere uygulamalara odaklanacakları zamanı da kazandırıyor. Bulut üzerinde çalışan IBM Verse, iş dünyasında kullanılan sosyal araçları daha akıllı hale getirme fikrinden yola çıkıyor. Şirketin ihtiyaçlarını anlayan bu özel sistem, analitik veriyi temel alarak yeni e-mail deneyimiyle yeni bir sosyal iş çözümü sunuyor. IBM Verse’in bu yıl içerisinde on-premise versiyonu da duyurulacak.
En yüksek performanslı şirketler, yüksek performanslı teknolojiler ile başarıya koşuyor. Bu şirketler iş süreci inovasyonu, büyük veri analitiği, sosyal ve mobil ortam özelliklerini geliştirmek için Bulut tabanlı uygulamaları tercih ediyor. Kısacası, dünyanın en başarılı şirketleri olarak varlıklarını sürdürebilmek için giderek çok daha fazla sayıda şirket, IBM Bulut içindeki 100’ün üzerinde hizmet olarak sunulan yazılım (SaaS) iş çözümünden yararlanıyor. En yoğun 100.000 web sitesi ile gerçekleştirilen ankette, IBM’in diğer tüm sağlayıcılardan çok daha fazla sayıda barındırma gerçekleştirdiğini ortaya koyuyor.
Kurumların faaliyet konuları ne olursa olsun, merkezde o kurumun en önemli varlığı olan, “insan” yer alıyor. Kurumun pazarı anlama, rekabet edebilme, kendini geliştirebilme ve öğrenebilme mekanizmaları, sahip olduğu insan varlığını, yani çalışanları ne derece etkin değerlendirebildiği ile doğru orantılı olarak çalışıyor.
“IBM Bulut ile “kurumsal hafıza” oluşturuluyor”
BTS İş Uygulamaları Yöneticisi Gürkan Budak, IBM Bulut çözümü ile ilgili şunları söylüyor: “Bu durumda IBM’ in, “iş” in ortaya çıkmasını ve sürmesini sağlayan en önemli değerin, yani çalışan bilgi ve tecrübesinin kurumun hafızasına aktarılmasını, paylaşılmasını ve kolektif ortamda sağladığı çözümler üzerine odaklandığını gözlemliyoruz. Bu alan, şimdiye kadar üzerinde çok düşünülmüş bir alan değildi, zira kurumlar, üretilen bilginin, nispeten üreten kişi veya bölümde kaldığı ve söndüğü geleneksel çalışma biçimlerini yürütüyorlardı. Sosyal medyanın ve paylaşımın patlaması, internet üzerinde
oluşturulan grupların, fiziksel Dünya’daki etkilerinin gözlemlenmesi ile beraber, bunların kurumlara yansıması olan, “kurumsal sosyal” kavramı ortaya çıktı. Son iki yıldır, gittikçe artan sayıda şirketin bu alanda yatırım yapmaya başladığına şahit oluyoruz, zira kurumun en büyük gücü olan bilgiyi oluşturmak, doğru zamanda, doğru kişinin bulup kullanabileceği şekilde içeride yayılmasını ve ilgili çalışanları ek bir çabaya gerek duymaksızın takip etmesini sağlamanın şirkete faydaları artık önceki bilanço dönemleri ile kıyaslanabilecek hale geldi. Bu tür kurumsal sosyal mekanizmaları oluşturan şirketler, satışlarda, pazarlama kampanyalarında, harcama kalemlerinde, iki basamaklı yüzdelerde geri dönüşleri, altı ay gibi kısa sürelerde bile gözlemleyebiliyor.”
IBM Verse, iş hayatının en önemli alışkanlıklarından olan e-posta okuma ve takip etmeyi değiştirmek üzere yola çıkıyor ve şirket içi işbirliğini de baştan tanımlıyor. Bugün piyasada olan diğer posta yazılımlarının aksine alışılmış kuralların dışında bir gelen kutusu öneriyor. Şirketler için bir “sosyal e-posta” sistemi olarak yeni bir yazılımı ve Inbox uygulamasını iş hayatının tam merkezine oturtuyor. Sosyal olarak iş hayatındaki bağlantılarıyla buluşmayı, kolaylıkla paylaşım yapmayı sağlarken buna ek olarak da kullanıcının aldığı her kararı aklında tutarak analitik çözümlerini buna göre uyguluyor. Bulut üzerinden sunulan bu hizmet, aynı zamanda mobil cihazlardan kullanılabilecek çok başarılı uygulamalara da sahip.
Son Yorumlar