Sestanbul , yıllardır dünyada kendi alanındaki en iyi çözüm olarak bilinen CallScripter firması ile Ana Distribütörlük anlaşmasına imza attı. Bu anlaşma CallScripter için İngilizce konuşulmayan bölgelere atılmış önemli bir adım olmakla birlikte, Sestanbul için de müşteri bazını geliştirmesine katkı sağlayacak stratejik bir hamle oldu.
Şirket yetkilileri, operasyon verimliliğini artırmak isteyen müşterilerinin Agent Scripting konusundaki ısrarlı talep ve kronik ihtiyaçlarının, Sestanbul’un bu yöndeki araştırmalarını tetikleyen unsur olduğunu belirtiyor. Yaklaşık 1 yıllık bir çalışma sonunda Sestanbul, müşterilerinin bu talebine, konusunda dünyadaki en iyi çözüm olarak bilinen CallScripter’ı Türkiye’ye getirerek cevap veriyor.
Sestanbul Kurucusu ve Genel Müdürü Olgay Turgut, Sestanbul’un bu atılımıyla ilgili düşüncelerini şu
şekilde ifade ediyor: “Sestanbul olarak ‘türünün en iyi örneği’ yeni bir çözümü daha Türkiye Çağrı Merkezi sektörü ile buluşturmaktan mutluyuz. Müşterilerimizin deyimiyle ‘CallScripter, sektörün yıllardır eksikliğini hissettiği gerçek bir scripting çözümü.’
CallScripter’ı alanında emsalsiz yapan başlıca özellikleri;
- Platform bağımsız olması : Genesys, Avaya, Cisco ve InIn gibi major çağrı merkezi çözümlerinin tamamıyla uyumlu çalışmaktadır.
- Hızlı kurulum rahatlığı : 1-3 gün arasında sistem kurulumları tamamlanabilmektedir.
- Kolay ve çabuk adaptasyon süreci : Scripter editörünün eğitimi birkaç saatten fazla sürmezken, ilgili personel aynı gün içinde kendi çağrı senaryolarını oluşturmaya başlayabilirler. Sade ve şık arayüz tasarımı; sihirbazlarla yönlendirilen sürükle & bırak bileşenleri ve sayısız fonksiyon ve stil seçimleriyle kullanıcıların ürüne alışması ve benimsemesi çok hızlı olmaktadır.
- Sınırsız entegrasyon kapasitesi : CRM yazılımları, çevre sistemler, müşterilerin kendi geliştirdikleri yazılımlar dahil CallScripter hemen hemen bütün platformlar ile entegrasyona uygun yazılım altyapısına sahiptir.
İş ortağımızla yaptığımız görüşmelerimizin en başından beri CallScripter’ın yerel sürümünü hazırlamak konusunda da görüş birliği içindeydik. CallScripter Türkçe sürümünün 2016’nın ilk yarısında hazır olacağının müjdesini şimdiden verebiliriz.
CallScripter ile yaptığımız işbirliğinin bizim çağrı merkezi sektöründeki pozisyonumuzu güçlendireceğinden şüphemiz yok.”
Sestanbul ile yapılan işbirliği CallScripter’a Türk Çağrı Merkezi pazarına girme fırsatı sunmanın yanı sıra yerel bir firmayla hareket etmenin avantajıyla Türk çağrı merkezi sektörünün ihtiyaçlarını anlayıp çözüm geliştirmede de büyük kolaylık sağlaması bekleniyor.
Türkiye Ana Distribütörü olması sebebiyle, CallScripter projelerinin tamamı Sestanbul üzerinden gerçekleştirilecektir. Sestanbul, alanındaki bu en iyi çözümü, en uygun maliyet ile pazara sunmayı hedefliyor.
CallScripter Ticari Direktörü Kevin Ellis ise Türkiye pazarına girme kararıyla ilgili şunları aktarıyor:
‘CallScripter çok uzun zamandır ABD, EMEA ve son dönemde de APAC pazarında yer almaktadır. İngilizce konuşulmayan bölgelere genişleme arayışında olduğumuz bir döneme denk gelmesi sebebiyle, Sestanbul ile yaptığımız işbirliğinin zamanlamasının mükemmel olduğunu söyleyebilirim. CallScripter ürünü evrimleştikçe, biz de yönümüzü farklı ülkelere ve kıtalara çeviriyoruz. Bu girişimimizi hayata geçirirken de ilk önemli adımı Sestanbul ile gerçekleştiriyoruz”
Son Yorumlar