Türkiye’nin önde gelen teknoloji şirketlerinden biri olan BimSA, şirketlere sunduğu profesyonel hizmetlere bir seviye daha ekleyerek SAP Destek Hizmetleri Organizasyonu’nu kurdu. BimSA, SAP Destek Hizmetleri Organizasyonu ile SAP uygulamalarında tüm modüllerde destek verecek ekibi tek başına bünyesinde barındırıyor.
Günümüzde firmalar tüm iş süreçlerini dijital ortama taşıyor. Kurumsal yönetim sürecinde kullanılan fonksiyonları birbirine entegre etme isteğiyle birlikte dijital çözümlerin getirdiği hızı tercih ettiklerini belirten BimSA Genel Müdürü Tunç Taşman, “ERP hizmetinde hem kapsamın hem de modül çeşitliliğinin artması ile özellikle SAP kullanan firmalar için destek ihtiyaçlarının giderilmesi sıkıntılı bir süreç haline geldi. İşletmelerin iş süreçlerinde kullandıkları bütün fonksiyonların, bütünleşik olarak çalışabilmesine imkân veren Kurumsal Kaynak Planlanma (ERP) uygulaması, yeni teknolojilerin kullanımına izin vermesi özelliği nedeniyle firmaların ilk tercihi oluyor” dedi. SAP Destek hizmetini bir ya da birden fazla danışmanlık firması ile çözmeye çalışan IT yöneticilerinin, danışman sürekliliğinin sağlanamaması, know-how transferinin yapılmaması, danışmanlardaki yüksek işe girip-çıkma oranı, hizmet sürekliliğinin ve kalitesinin uzun vadede korunamaması sorunu ve riskleri ile karşılaştıklarını belirten Tunç Taşman, “BimSA olarak, müşteri memnuniyetini en üst düzeye taşıyan destek yaklaşımı ile hazırladığımız SAP Destek hizmeti çerçevesinde, 7/24 destek, SLA Bazlı Müdahale, Uzaktan veya Yerinde Destek, Etkin Proje Yönetimi, Ayrılmış Kaynak, BimSA Solman Üzerinden Bilet Girişi, Bilet Analizi ve Detaylı Analizler, Sürekli Gelişen Çözüm Veri Tabanı, SAP OSS Desteği hizmeti veriyoruz” diye konuştu.
#BimSA #SAP #SapDestekHizmetleri #SLABazlıMüdahale #UzaktanDestek #YerindeDestek #EtkinProjeYönetimi #AyrılmışKaynak #SolmanÜzerindenBiletGirişi #BiletAnalizi #DetaylıAnalizler #SürekliGelişenÇözüm #VeriTabanı #OSSDesteği #Manset #TunçTaşman
Son Yorumlar