Defne Telekomünikasyon’un geliştirdiği Akıllı Mobil Pazarlama Platformu sayesinde mobil abonelerin kullanım alışkanlıkları anlık takip edilecek ve bu verilere göre her aboneye en uygun konuşma, SMS ve data paketi sunulabilecek. Ayrıca mobil operatörler katma değerli servis kampanyalarını doğru aboneye doğru zamanda ve doğru yerde en etkin kanal üzerinden iletebilecek.
Mobil şebekeler ve çağrı merkezleri için geliştirdiği yenilikçi uygulamalarıyla tanınan Defne Telekomünikasyon’un yeni sunduğu Akıllı Mobil Pazarlama Platformu, abonelerin yaptıkları işlemlere ait verileri şebekedeki tüm noktalardan gerçek zamanlı toplayarak davranışsal ve işlemsel olarak analiz ediyor. Bu sayede, doğru aboneyle en uygun hizmet teklifini otomatik eşleştirip doğru yerde ve doğru zamanda, kişiselleştirilmiş iletişim kanalları (SMS, USSD, IVR) üzerinden iletebiliyor. Akıllı Mobil Pazarlama Platformu sayesinde mobil operatörler abonelerinin verilerini hem gerçek zamanlı olarak takip edebiliyor, hem de abonelerine en uygun paketleri ileterek müşterilerinin deneyimini daha etkin bir şekilde yönetmiş oluyorlar.
ABONE KULLANIMLARI ANLIK TAKİP EDİLİYOR
Konuyla ilgili açıklama yapan Defne Telekomünikasyon Genel Müdürü Oğuz Haliloğlu şunları söyledi: “Akıllı Mobil Pazarlama Platformu, tahmine dayalı analitik fonksiyonu ile belli segmentlerdeki mobil abonelere yönelik yeni ve inovatif servis paketleri ve kampanyaları da öneriyor. Bu şu anlama geliyor. Mobil operatör abonelerinin telefonla konuşma, SMS gönderme veya mobil veri kullanma, kredi yükleme, vs. durumu anlık olarak belirlenerek, bu davranışlara göre kişiye özel paketler önerilebiliyor. Ayrıca Akıllı Mobil Pazarlama Platformu katma değerli diğer servis kulanımına göre yeni abone segmentleri oluşturup karşılaştırarak daha önce belli bir servisi hiç kullanmamış ama tahminen kullanmayı tercih edecek abonelere bu servisleri cazip koşullarda sunabiliyor. Bu sayede mobil operatörler hem müşteri memnuniyetini, hem de abone başına düşen gelirlerini artırabiliyorlar. Aboneler de kendi kullanım miktarlarına göre düzenlenen paketlerle mobil iletişim bütçelerini daha iyi kontrol altında tutabilecekler.”
DOĞRU ABONEYE DOĞRU ZAMANDA DOĞRU PAKET!
Uygulamayla doğru aboneye, doğru zamanda, doğru servis paketinin sunulabileceğini ifade eden Haliloğlu, “Bu sayede abone, kendi ihtiyacına uygun, ya da ilgisini çekebilecek mobil servis paketinin bilgisini alabilecek ve anında o bilgilendirme üzerinden kendisine önerilen paketi seçebilecek” diye konuştu.
#DefneTelekomünikasyon, #GenelMüdür, #OğuzHaliloğlu, #AkıllıMobilPazarlamaPlatformu, #Manset
Son Yorumlar