AloTech ile iyzico, kredi kartı bilgilerini telefonda müşteri temsilcisine vermek istemeyenlerin endişelerini ortadan kaldıracak önemli bir işbirliğine imza attı.
Birçok kullanıcı, kredi kartı bilgilerini telefonda müşteri temsilcisine vermek istemiyor. Ayrıca bu tarz bilgilerin paylaşılması durumunda da kredi kartı bilgilerine müşteri temsilcisinin ulaşabilme ihtimali ortaya çıkıyor. Bu da bilgilerin izinsiz kullanılma riskini doğuruyor. Bu problemleri çözmek için şirketler, telefon sistemleriyle ödeme sistemlerini entegre etmek için arasında karmaşık, uzun süren ve pahalı entegrasyonlar yapmak zorunda kalıyor.
AloTech’in iyzico ile yaptığı işbirliği sonucunda AloTech müşterileri hazırlanan sihirbazı kullanarak diğer sistemlerde aylarca süren entegrasyonu birkaç dakikada ve herhangi bir ek maliyet olmadan kolayca tamamlayabiliyor. Entegrasyon tamamlandığında son kullanıcılar kredi kartı bilgilerini sesli yanıt sistemi (IVR) üzerinden tuşlayarak girebiliyor. Bu sayede hem müşteri temsilcisi bilgileri görmüyor hem de son kullanıcının güvenlik endişeleri ortadan kalkıyor.
iyzico CEO’su Barbaros Özbugutu konuyla ilgili açıklamasında, “AloTech ile yaptığımız bu yenilikçi işbirliği sayesinde artık son kullanıcıların müşteri temsilcilerine kredi kartı bilgilerini verme konusunda yaşadığı sıkıntıları sona erdirmiş oluyoruz. iyzico entegrasyonu, son kullanıcıda oluşabilecek güvenlik tereddüdünü tamamen ortadan kaldırıyor. Ayrıca, diğer sistemlerde aylarca sürebilecek bu entegrasyon sürecinin İyzico ile birkaç dakika içinde ve maliyetsiz olarak tamamlanması da AloTech çözümlerini kullanan şirketlere büyük avantaj sağlıyor.” dedi.
AloTech Yönetici Ortağı ve CTO’su İdris Avcı ise işbirliği ile ilgili şunları söyledi: “Bulut Çağrı Merkezi çözümlerimizle donanım, yazılım, işletim sistemi ve bakım maliyetlerini ortadan kaldırarak şirketlerin faaliyetlerini kolaylaştırıyoruz. Geleneksel sistemlerde aylarca süren kurulum süresini günlere, hatta saatlere indiriyoruz. Günümüz dünyasına her geçen gün daha fazla hakim olmaya başlayan dijital teknolojiler, sunduğu avantajların yanında bazı riskleri de beraberinde getiriyor. Özellikle şirketlerin, hizmetlerini sunarken en fazla karşılaştıkları sorun müşterilerinin kredi kartı bilgilerini paylaşma konusunda yaşadıkları kaygılar oluyor. iyzico’nun yenilikçi ödeme sistemini platformumuza entegre ederek, çağrı merkezi hizmetimizi kullanan şirketlerin müşterilerine en güvenilir şekilde ürün ve hizmet sunmasını mümkün hale getiriyoruz.”
#AloTech, #YöneticiOrtağı, #CTO, #İdrisAvcı, #iyzico, #CEO, #BarbarosÖzbugutu, #kredikartıbilgileri, #müşteritemsilcisi,#IVR, #çağrımerkezihizmeti
Son Yorumlar