Müşterisini işinin kalbinde konumlandıran Turkcell, Loyalty Magazine Awards 2016’da “Yılın Şirketi” ödülüne layık görüldü. Turkcell’in ödül yağmuruna tutulduğu törende GNÇ Uygulaması, Turkcell Platinum ve Turkcell Trafom Güvende de kategorilerinin en iyisi seçildi.
Müşteri odağını her fırsatta vurgulayan Turkcell, müşteri sadakati alanında EMEA bölgesinin en önemli organizasyonu kabul edilen Loyalty Magazine Awards tarafından “Yılın Şirketi” ödülüne layık görüldü. Loyalty Magazine tarafından verilen ödüller, 21 Haziran 2016 Salı günü Londra’da gerçekleştirilen törenle sahiplerini buldu. Turkcell törenden “Yılın Şiketi” dahil tam dört ödülle döndü. 12 kategoride finale kalan Turkcell organizasyon kapsamında ayrıca; GNÇ Uygulaması ile “Sadakati Geliştirmek için En İyi Oyunlaştırma” ve Turkcell Platinum ile “En İyi Kullanıcı Deneyimi” kategorilerinde ödüllendirilirken, Turkcell Trafom Güvende “Oyun Değiştiren Ödülü”ne layık görüldü.
Her yıl müşteri bağlılığı alanında başarılı bulunan projelerinden dolayı şahıslara verilen ödül, nadiren şirketlere veriliyor. Loyalty Magazine Awards jürisi, müşteriyi işinin odağında konumlandırarak gerçekleştirdiği projeler nedeniyle bu ödülü 2016’da Turkcell’e verme kararı aldı. Turkcell, ödül organizasyonuna yaptığı başvurular da referans alınarak, rekabetin yoğun olduğu bir pazarda müşteri odaklı, kaliteli çözümler sunan, sadakat kültürünü benimsemiş, inovatif ve uygulamada başarılı şirket olarak değerlendirildi.
Loyalty Magazine Awards, Avrupa, Orta Doğu ve Afrika bölgesinde müşteri sadakati alanında fark oluşturan, inovatif projeleri ödüllendiriyor. Müşteri sadakati, ilişkileri ve buna bağlı veri yönetimi, müşteriyi anlama, teknoloji kullanımı, oyunlaştırma, müşteri ilişkileri yönetimi ve kurumsal sosyal sorumluluk alt disiplinlerinde sıra dışı çalışmalarıyla öne çıkan şirket ve organizasyonların başarılarını ödüllendiren organizasyonda, bu yıl 26 kategori altında değerlendirme yapıldı.
Doğuş Kuran: “Müşteri sadakati için çalışmak DNA’mızda var”
Uluslararası arenada yakaladıkları bu başarıdan duydukları gurur ve mutluluğu vurgulayan Turkcell Müşteri ve Deneyimi Yönetimi Grup Başkanı Doğuş Kuran, konuyla ilgili şu değerlendirmeyi yaptı:
“Kurulduğumuz tarihten bu yana müşteri sadakatini sağlamak bizim için birincil derecede öneme sahip oldu ve bundan sonra da öyle olacak. Müşteri sadakati için çalışmak DNA’mızda var. Türkiye gibi genç ve dinamik bir pazarda bunu sürdürülebilir kılmak çok kolay değil. Bunu sağlamak ve müşterilerimizle kalıcı bağlar kurmak için sürekli inovatif ve etkileyici servisler hayata geçiriyoruz. Farklılaşan servisler isteyen müşterilerimiz için söylediklerinin dinlenmesi ve buna bağlı olarak anlaşıldıklarını bilmek çok önemli. Turkcell olarak her zaman bu talebin farkında olduk, buna göre müşterilerimizin nabzını tuttuk ve yatırımlarımızı yaptık. Memnuniyetle söylemeliyim ki bu yatırımlarımızın sonucunu, büyük sayıda sadık müşteri ile görüyoruz. Tabii ki bizim için en önemli ödül müşterilerimizin takdiri. Bununla birlikte Loyalty Magazine Awards tarafından müşteri sadakati konusundaki çabalarımızın takdir edilmesi bizim için mutluluk verici. Bu başarı, bütün çalışanlarımızın eseri.”
#Turkcell, #LoyaltyMagazineAwards2016, #YılınŞirketi, #DoğuşKuran, #Manşet
Son Yorumlar