Girişimcileri hızlandırmak ve kurumsal şirketlerin inovasyonlarına profesyonel destek sunmak amacıyla faaliyetlerini sürdüren Hackquarters, Fransız şirketlerinin üst düzey yöneticilerine global trendleri, pazarların kurallarını değiştiren girişimleri ve teknolojideki büyüme fırsatlarını anlattı.
Hackquarters, Viapro ve Kolektif House tarafından, şirketlerin inovasyon süreçlerinin yenilenmesi, şirket içi girişimciliğin benimsenmesi ve yetenekli gençlerin şirketlere katılmasını sağlamak amacıyla gerçekleştirilen “French Innovative” etkinliğinin ilki, Groupama, Edenred, Alstom, Vilmorin ve L’Oreal başta olmak üzere dünya devi Fransız şirketlerinin üst düzey yöneticilerinin katılımıyla yapıldı.
Hackquarters Yöneticisi Kaan Akın, yeni inovasyon yollarının, kurum içi girişimciliğin ve girişimlere yakın yapılacak temasları benimseyen şirketlerin rekabette güçleneceğini ve teknoloji ihracatının da ancak bu biçimde olabileceğini belirtti.
Şirketlere profesyonel destek sunarak gelişim süreçlerini hızlandıran Hackquarters, belli aralıklarla düzenlenecek French Innovative etkinliğinin ilkinde, Türkiye’de faaliyette olan Fransız şirketlerine dijital dönüşüm ve girişim dünyasındaki hızlı büyümeleri anlattı. Her şirketin dijital dönüşüm ve inovasyona bakış açısı farklı olduğundan çalışmaların şirketlere özel geliştirilen programlar kapsamında yürütülmeye devam edeceği açıklandı.
Tüm Şirketlerin Kurum İçi Girişimcilik Stratejisi Olmalı
Konuyla ilgili olarak Hackquarters’ın yönetcisi Kaan Akın, “Hackquarters olarak French Innovative gibi önemli bir projeyi hayata geçirmekten dolayı çok mutluyuz. Fransız şirketleri Avrupa’daki dijital dönüşümde en aktif şirketler. Forbes 500’e girmiş 25 Fransız şirketinin 23’ü, girişimlerle birden fazla yolla etkileşim kuruyor. Bu doğrultuda dev şirketler gelecek için kendilerini daha güçlü konuma getiriyorlar. Baktığınızda daha 20 yılını doldurmamış, AirBnb, Amazon, Alibaba, Uber ve benzeri şirketler dev şirketlerin pazarlarındaki paylarını büyütüyorlar ve köklü şirketlerin önüne geçiyorlar. Biz de programımıza katılan şirketlerle, kurumsal stratejilerini planlamaya, onların güçlü markalarının yanına hızlı ve sürekli inovasyonu ekleyip rekabette daha da öne geçmeleri için çalışıyoruz. Bu şirketlerin dijital dönüşümü bu kadar benimsemiş olması gelecek konusunda çok ümit verici. Bir çok Türk girişimcinin büyük şirketlerle ortaklık yapma ihtimalini çıkartıp, Türkiye ekosistemine değerli katkılar sağlıyor.
Şirketler için şirket içi girişimcilik, yeni ürünlerin geliştirilmesi, kurumsal inovasyon ve girişimlerle şirketlerin bir araya gelebileceği platformları kurmak için çalışıyoruz ve bu konuda danışmanlık veriyoruz. Bu, Türkiye’nin girişimcilik ekosistemi için de oldukça büyük bir adım. Bu şirketlerin global olması dolayısıyla Türkiye’de üreteceğimiz teknolojinin de bu markaların operasyon yaptığı yerlere kolayca iletme şansı doğuyor.” dedi.
#FrenchInnovative, #Hackquarters, #Kaan Akın, #GirişimcilikStratejisi, #FransızŞirketleri, #Manşet
Son Yorumlar