Toplantıya; Ereteam Genel Müdürü Sn. Kutlay Erdal Şimşek, Ereteam Genel Müdür Yardımcısı Sn. Murat Bozacıoğlu ve LivePerson İş Ortakları Yöneticisi Sn. David Wise, LivePerson Müşteri Direktörü Sn. Chris Humphris konuşmacı olarak katıldı.
Ereteam Genel Müdürü Sn. Kutlay Erdal Şimşek, basın toplantısında yaptığı konuşmada şunları söyledi; “Ereteam olarak bilgi ve performans yönetimi çatısı altında, İş Analitiği ve Müşteri Analitiği Çözümleri, Sosyal İş Çözümleri ile Veri Yönetimi konularında danışmanlık, uygulama, eğitim ve destek hizmetlerini sunmaktayız. Globalleşen dünyada sürekli teknolojik yenilikleri iyi takip edip, uygulamaktan, teknolojik üstünlükleri olan ve konusunda dünya liderlerine çözümler sunan kurumlar ile iş ortaklığı yapmaktan gurur duyuyoruz. LivePerson da bunlardan biri. Türk e-ticaret sektörünün geleceğine baktığımızda, her gün daha da artan internet kullanıcı sayısı ile çok büyük ve dikkat çekici bir pazar olduğunu görüyoruz. LivePerson ile gerçekleştirdiğimiz bu anlamlı iş ortaklığı ile e-ticaret sektörünün gelişmesi için Ereteam ekibi olarak hizmetlerimiz sürecek. Dünya çapında ticaret ve ekonomiyi dijital bir bakış açısıyla değerlendirme, internet ekosisteminin önemli oyuncularına çözümler sunmayı hedefliyoruz.” Dedi.
LivePerson İş Ortakları Yöneticisi Sn. David Wise; “ LivePerson olarak e-ticaret sektöründe, webde müşteriyle kaliteli bir ilişki oluşturma konusunda, hemen her sektörde yer alan kurumlara çözümler
sunmaktayız. E-ticaret sektöründe göz önünde bulundurulması gereken en önemli unsurlar “müşteri memnuniyeti” ve “ödeme güvenliği”. Hemen herkes mağazalardan satın alma işlemini gerçekleştirmeden önce bu ürünler hakkındaki bilgileri internetten araştırıyor. Ancak internet üzerinden alışveriş yapma konusunda temkinli davranıyor. Bu noktada sunduğumuz çözümler ile müşterilerin, web sitesi üzerinden tıpkı bir mağazadaymış gibi rahat ve güven içerisinde alışveriş yapmalarını, bilgi ve kampanya detayları gibi tüm sorularına anında, direkt olarak yanıt almalarını ve en önemlisi siteden memnun bir şekilde ayrılmalarını sağlıyoruz. Sunduğumuz çözümler ile online ortamda satışların %20 oranında arttırılacağını, müşteri hizmetleri maliyetlerinin ise %25 oranında azaltılacağını öngörüyoruz.” dedi.
LivePerson Müşteri Direktörü Sn. Chris Humphris; “LivePerson olarak online ortamda müşteri ihtiyaçlarını tam anlamıyla karşılıyoruz. İnsanların internet üzerindeki davranışlarını takip edebilmenizi, web siteniz üzerinden size bağlanmasını ve sitenizde kalmasını akıllı bir şekilde sağlıyoruz. Üstelik çözümlerimiz en büyük şirketlerden, en küçük şirketlere kadar kişiselleştirilebiliyor.
Telefonla destek ile müşteri memnuniyeti sağlamanın, maliyetini, gerekli olan insan kaynağını ve zamanı düşünürsek, web sitesi üzerinde canlı destek sohbeti %50 daha az maliyetle, daha az insan kaynağı ve daha az zamanla, daha hızlı müşteri memnuniyeti sağlama avantajı sunuyor. Bunun yanı sıra, müşteriler ile doğrudan bağlantı kurmanın bir diğer yaygın yolu elektronik postalar ise zaman isteyen ve maliyeti oldukça yüksek, üstelik batılı ülkelerde artık popüler olmayan bir iletişim metodu.” dedi.
Toplantının konusunu bu doğrultuda, daha anlamlı müşteri bağlantıları ile kazanç sınırlarını ve rekabet gücünü artırmanın ipuçları oluşturdu.
Son Yorumlar