Müşteri odaklı hizmetlerinin kalitesi daha önce pek çok prestijli ödül ile onaylanan Pronet, son olarak Stevie Awards 2017’de “Yılın Müşteri Hizmetleri Ekibi” kategorisinde ödüle layık görüldü. Pronet ekibi 21 Ekim’de Barselona’da düzenlenen tören ile ödüllerine kavuştu.
Daha önce, “Dünyanın En İyi Müşteri Deneyimi” dahil prestijli pek çok ödülün sahibi olan Pronet, son olarak 60 ülkeden katılımın gerçekleştiği Stevie Awards’ta “Yılın Müşteri Hizmetleri Ekibi” kategorisinde ödüle layık görülmüştü. Marka, 21 Ekim’de Barselona’da düzenlenen tören ile ödülünü teslim aldı.
Sorunların tek seferde çözülme oranı yüzde 80’e çıktı
Pronet, Stevie Awards’ta bu kez Super Agent projesiyle ödülün sahibi oldu. Proje sayesinde, Pronet’i arayan bir kullanıcı, sorunu her ne olursa olsun, farklı çalışanlara konuyu tekrar tekrar anlatmak zorunda kalmadan tek bir temsilci ile irtibatta kalarak çözüme çok daha hızlı bir şekilde ulaşabiliyor. Böylece uzun bekleme süreleri ve şikayetler azalıyor, müşteri deneyimi zirveye taşınıyor. Bu durum rakamlara da yansıyor. Proje öncesindeki döneme göre merkeze ulaşan çağrı sayısı yüzde 40’a yakın oranda artmış olmasına rağmen, sorunların tek seferde çözülme oranı yüzde 55’ten yüzde 80’e çıkmış durumda.
“Müşteri memnuniyetini yükselten üstün bir işleyiş”
Ödülü teslim alan Pronet Pazarlama ve İş Geliştirmeden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Ediz Habip, “Pronet olarak, müşteri odaklı hizmet anlayışımız doğrultusunda, kullanıcılarımızın memnuniyetini daha da yükseğe taşıyacak çalışmalarımızı ara vermeden sürdürüyoruz. Bu süreçte bakış açımız insana ve inovasyona hiç durmadan yatırım yapmak. Super Agent projesi de tecrübemizin ve kullanıcı odaklı çalışma tarzımızın bir çıktısı, son derece üstün bir işleyiş. Çalışmalarımızın Stevie Awards gibi prestijli organizasyonlar tarafından bir kez daha onaylanmış olması bizlere gurur ve mutluluk veriyor” dedi.
Pronet, geçtiğimiz günlerde Customer Service Team – Müşteri Hizmetleri Ekibi alanında Global Business Excellence ödülünün de sahibi olmuştu.
Pronet hakkında:
1995 yılında kurulan Pronet, bugün yaklaşık 200 bin aktif güvenlik sistemi kullanıcısı ve 5000’i aşan özel güvenlik projesiyle sektörünün lider şirketidir. Sunduğu güvenlik çözümleriyle kişi, kurum, kuruluş, öz varlık ve bilginin korunmasını sağlayan Pronet, ev ve işyeri güvenliğinin yanı sıra bankalar, alışveriş merkezleri, havaalanları, perakende mağaza zincirlerinin de aralarında bulunduğu birçok büyük kuruma yönelik hizmet ve çözümler üretiyor. Hizmetlerini hırsızlığa karşı önleyici ve caydırıcı tedbirlerle sınırlı tutmayan Pronet, abonelerine ‘5 Korumalı Güvenlik Hizmeti’ ile hırsızlık, yangın, gaz kaçağı, su baskını gibi olayların yanı sıra acil sağlık ve panik durumlarına da müdahale edebiliyor.
İnsana ve teknolojiye sürekli yatırım yapan Pronet, bunun bir sonucu olarak alarm sonrası aboneyi ortalama 10 saniyelik arama hızıyla dünya standartlarının üstünde bir hizmet veriyor. 2015’te Türkiye’de En İyi Müşteri Deneyimi Ödülü’nü kazanan Pronet, 2016’da da çağrı merkezi sektörünün dünya çapındaki en prestijli etkinliklerinden 11. Contact Center World Awards’ta, “En İyi Müşteri Deneyimi” kategorisinde önce EMEA Bölgesi (Avrupa, Ortadoğu ve Afrika) ve sonra dünya birincisi oldu. Pronet ayrıca, dünyanın en saygın iş ödülleri organizasyonlarından Stevie Awards 2016’da 4 altın, 3 bronz ödül kazanarak önemli bir başarıya daha imza attı; 2017’de ise “Yılın Müşteri Hizmetleri Ekibi” kategorisinde ödüle layık görüldü.
#pronet, #stevieawards, #sektör, #guncel
Son Yorumlar