Defne, 3 yeni ürününü Mobile World Congress 2018’de tanıtacak.
Defne Telekomünikasyon, Barcelona’da düzenlenen dünyanın en büyük telekomünikasyon fuarı Mobile World Congress’te (MWC) 3 yeni ürününü tanıtacak.
Mobile World Congress (MWC), 26 Şubat ila 1 Mart tarihleri arasında İspanya’nın Barcelona şehrinde dünyanın en önemli teknoloji liderlerini ağırlamaya hazırlanıyor. 20’den fazla ülkede 500 milyonun üzerinde aboneye servis veren, 25’ten fazla mobil operatöre dijital çözümlerini sunan Defne Telekomünikasyon, MWC’de bu yıl da 3 yeni ürünüyle yer alacak.
Defne Telekomünikasyon, teknolojinin kalbinin atacağı MWC 2018’de müşterilerini, teknoloji partnerlerini ve iş ortaklarını stand 5G20, Hall 5’te ağırlayacak.
Defne Telekomünikasyon MWC 2018’de, ‘Akıllı Pazarlama Platformu’nu, ‘Akıllı IVR Platformu’nu ve ‘Çoklu Kanal Servis Platformu’nu tanıtacak. Yapay zeka ve machine learning fonksiyonları ile güçlenen Akıllı Pazarlama Platformu, mobil operatörlere pazarlama çözümleri konusunda yeni hizmetler sunuyor. Voice Assistant NLP (Doğal Dil İşleme) ve Yapay Zeka teknolojileri ile gerçek zamanlı interaktif hale gelen Akıllı IVR Platformu, abonelerin söylediklerini anlama konusunda yeni teknolojiler sunuyor. Çoklu Kanal Servis Platformu ise Servis Yaratma Ortamı ve Servis Entegrasyon ve İşletme Uygulaması fonksiyonları ile dijital servislerin hızlı ve kolay bir şekilde yaratılmasını, abonelere sunulmasını sağlıyor.
Defne Telekomünikasyon Genel Müdürü Oğuz Haliloğlu, MWC 2018’de tanıtacakları 3 yeni ürünle ilgili olarak, “Akıllı Pazarlama Platformu yapay zeka teknolojisiyle mobil operatörlere daha kapsamlı bir pazarlama çözümü sunarken, Voice Assistant yapay zeka fonksiyonları ile abonelerin müşteri hizmetlerini aradığında karşısına çıkan menülerde kaybolmak yerine, söylediğini doğru bağlamda anlayıp verilere dayalı doğru cevabı anında verebilen bir sistemle karşılaşmasını sağlayacak. Omni-Channel Service Platform ile ise operatörler komplike projelerini çok daha kolay ve hızlı bir şekilde üretip abonelerine sunabilecek ve müşterilerine kanaldan bağımsız olarak kusursuz bir deneyim sunmalarını sağlıyor” açıklamasını yaptı.
Defne hakkında
Kurulduğu 1996 yılından itibaren iletişim ağları için telekom çözümleri, yazılım ürünleri ve hizmetler sağlayan Defne, kendi dalında önde gelen global bir firmadır. Defne’nin sunduğu yenilikçi çözümler abone deneyimini arttırırken, mobil operatörlerin ve servis sağlayıcılarının her potansiyel çağrıyı başarıyla sonlandırarak gelire dönüştürmelerini sağlar. Farklılaşmış yenilikçi ürün portföyüyle mobil pazarlama, çağrı tamamlama, mesajlaşma, roaming, filtreleme ve OSS/BSS çözümleri sunan Defne, ürünlerini profesyonel ve yönetilen servis hizmetleriyle destekler.
Orta Asya’dan Orta Doğu’ya, Asya-Pasifik Bölgesi’nden Afrika’ya, Avrupa’dan Güney Amerika’ya 20’den fazla ülkede 500 milyon üzerinde aboneye servis veren 25’ten fazla mobil operatör, Defne’nin çözümleri ve hizmetleri ile abone sadakatini ve yıllık gelirlerini arttırmaktalar. Yetenekli insan kaynaklarının zenginliği ve IN, IVR, mesajlaşma alanlarındaki uzmanlığı, Defne’ye mevcut müşteri altyapısı ile hızla entegre olabilecek güvenilir ve ölçeklenebilir çözümler sunma imkanı verir.
Şirket merkezi İstanbul, Türkiye’de bulunan Defne’nin Dubai, BAE ve Noida, Hindistan’da da ofisleri bulunmaktadır. Defne birden fazla yılda Deloitte Teknoloji Fast 500 EMEA ve Deloitte Teknoloji Fast 50 Türkiye programlarında sıralamaya girmiştir. Defne GSM Association (GSMA) üyesidir.
#defnetelekomünikasyon, #yeniurunler, #oguzhaliloglu
Son Yorumlar