KYOCERA Document Solutions Avrupa (Kyocera), işletmelerin iş akışlarını doküman yakalama ve yakalanan dokümanlardan veri elde etme yoluyla optimize etmelerine yardımcı olacak yeni çözümü KYOCERA Capture Manager’ı (KCM) piyasaya sürdüğünü açıkladı…
KCM; her formattan dokümanın (kağıttan dijitale aktarılan, e-posta yoluyla gelen, web ortamından ya da mobil ortamdan alınan) içeriğindeki önemli verilerin yakalanması, işlenmesi, sınıflandırılması ve ilgili hedeflere yönlendirilmesini kapsayan fonksiyonları ile işletmelere iş akışlarının otomasyonunda yardımcı oluyor. Manuel olarak yapılan rutin işlemlerin büyük ölçüde ortadan kaldırılması (örneğin, dokümanlardaki bilgilerin bir çalışan tarafından tek tek okunarak bilgisayara işlenmesi ve ardından doğru kişiye veya işletme sistemine gönderilmesi), iş akışlarının optimize edilmesini ve işletmeler açısından kritik, işletmeye yüksek değer katan önemli görevlere daha fazla zaman ayrılmasını mümkün kılıyor.
KCM, yakalanan dokümanın türünü otomatik olarak tanımlıyor, dokümanı sınıflandırıyor, içeriğinden gerekli bilgileri çıkarıyor ve verileri diğer işletme sistemlerinin kullanımına hazır hale getiriyor. Ayıklanan veriler yine otomatik olarak önceden belirlenen işletme içi finans sistemleri, ERP (Kurumsal Kaynak Planlama) yazılımları, ağa bağlı veya bulut depolama hizmetleri gibi çok çeşitli hedeflere yönlendirilebiliyor.
KYOCERA Bilgitaş İş Geliştirme ve Pazarlama Direktörü Türkay Terzigil, KCM çözümü konusundaki görüşlerini şu şekilde dile getirdi; “Günümüzde işletmeler, operasyonel verimliliğin artırılması için akıllı sistemlere ve otomasyona giderek daha fazla yöneliyor. Kyocera Capture Manager da tam olarak bu ihtiyaca hitap ediyor. Çözümümüz her boyuttan işletme için her tür dokümandan veri elde etme süreçlerini otomatikleştirerek, kritik iş süreçlerinin hızını ve doğruluğunu artırıyor. KCM, işletme karar vericilerinin ihtiyaçlarını en iyi karşılayan özel yakalama çözümünü seçmelerine olanak tanıyan kapsamlı bir özellikler paketi içeriyor. Yazılımın zengin fonksiyonları, onu her ölçekten ve sektörden işletme için mükemmel bir çözüm haline getiriyor.”
KCM’in öne çıkan diğer özellikleri arasında görüntü düzeltme, gürültü azaltma, yapılandırılmış ve yapılandırılmamış doküman sınıflandırma, spesifik faturaları bölge bazlı doğrulama, otomatik kural doğrulama, barkod okuma, format dönüştürme, form tanıma işlevleri yer alıyor.
#Kyocera
Son Yorumlar