2007’den bu yana düzenlenen Digital Age Summit, bu yıl da birbirinden iddialı konuşmacıları katılımcılarıyla buluşturacak.
Digital Age Summit, 18 Ekim Perşembe günü Four Seasons Bosphorus Hotel’de düzenlenecek.
Digital Age’in düzenlediği, sosyal medya ve dijital pazarlama stratejilerinin tüm detaylarıyla masaya yatırıldığı Digital Age Summit konferanslarının 6.’sı önümüzdeki hafta gerçekleştiriliyor. Dünyanın çeşitli bölgelerinden medya ve dijital pazarlama uzmanlarının katılacağı ve platin ana sponsorluğunu Vodafone’un, gençlik sponsorluğunu Coca-Cola’nın üstlendiği etkinlik 18 Ekim Perşembe günü, 09:00-17:00 saatleri arasında Four Seasons Bosphorus Hotel’de düzenlenecek.
Digital Age Summit 2012’nin ana konuşmacılarından biri, Forbes.com tarafından dünyanın en önemli 10 sosyal medya uzmanından biri olarak gösterilen, “Unmarketing” kavramınını oluşturan ve UnMarketing isimli bestseller kitabın yazarı Scott Stratten olacak. Stratten bu yılki Digital Age Summit’te The Business of Awesome isimli yeni kitabını ve pazarlama, markalaşma, halkla ilişkiler, sosyal medya, insan kaynakları ve müşteri hizmetleri konusundaki çalışmalarını ve tecrübelerini paylaşacak.
Etkinliğin bir diğer ana konuşmacısı olan Beth Coleman, sanal âlemde medya dizaynı konusunda araştırmalar ve oluşturan çalışmalar yürütüyor. MIT’de “Writing and Humanistic Studies and Comparative Media Studies” bölümünde Yeni Medya Yazarlığı dalında yardımcı doçentlik yapan Coleman, son kitabı Hello Avatar: From Virtual Worlds to X-Reality’de “sanal tasarım” ve “sosyal ağ kimlikleri” konularını incelemiştir.
Digital Age Summit 2012’de deneyimlerini paylaşacak diğer konuşmacılar ise, dijital pazarlama alanındaki çalışmalarına üniversite yıllarında, Richmond Üniversitesi’nde bir öğrenci değişim programında çalıştığı girişimcilik projesini büyük bir insan kaynakları şirketine satmasıyla başlayan, Coca-Cola Avrasya ve Afrika Grup İnteraktif Pazarlama Müdürü Mariano Bosaz ile dijital pazarlama, tüketici davranışları, sosyal medya pazarlaması ve pazarlama trendleri üzerine çalışmalarını sürdüren Coca-Cola Türkiye Interaktif Pazarlama Müdürü Yüce Zerey.
Konuşma yapacak diğer bir isim olan Greg Dale ise, zirvede dünyanın dijital reklamcılığa bakış açısıyla ilgili görüş ve tecrübelerini paylaşacak. ComScore’un teknoloji lideri Greg Dale, şirketin kurucularından biri olarak şirketin internet teknolojileri ve teknolojik altyapısını geliştirmek konusunda çalışmalarda bulunmuştur.
Digital Age Summit’te Porter Novelli’nin Global Teknoloji Uygulama Lideri pozisyonunda bulunan Richard Cline ise sosyal medya ve halkla ilişkileri bir araya getirdiği çalışmalarından bahsedeceği konuşmasında “Kurumsal Sosyal Medya Evrimi”ni ele alacak.
Bu yıl Digital Age Summit’in programı dopdolu!
Keynote konuşmacıların yanı sıra “MediaCat Felis Ödülleri Dijital Kategorileri”nde birincilik ödülü kazanan çalışmaların sunumları da programda yer alacak. Kazanan projeler ajans ve marka temsilcileri tarafından sunulacak.
Digital Age Summit 2012 bu yıl da pazarlama ve reklam sektöründe bir çığır açacak ve birbirinden iddialı konuşmacıyı sektör profesyonelleriyle buluşturup dünyanın dört bir yanından farklı deneyimlerin İstanbul’da paylaşılmasını sağlayacak.
Son Yorumlar