Pandeminin ilk gününden itibaren çalışanları ve müşterilerinin sağlığı ve güvenliği için gerekli tüm tedbirleri alan Schneider Electric, yeni normalin gerekliliklerine uygun yeni ve daha verimli çalışma yollarını hayata geçiriyor. Çalışanlarına yüzde 50 oranında uzaktan çalışacakları bir düzen sunan marka daha esnek, daha akıllı ve daha dijital bir ofis yapısı oluşturuyor. Bu yeni çalışma düzeni ile çalışanlarının enerjisini yükselterek hem zihinsel hem de fiziksel verimliliklerini artırmayı amaçlıyor…
Çalışanlarının sağlığını her koşulda birinci öncelik olarak belirleyen Schneider Electric, ilk COVID-19 vakasının görüldüğü günden itibaren oluşturduğu özel çalışma grupları ile gerekli tedbirleri alarak herkesin güvenliği ve sağlığı için COVID-19 protokollerini faaliyete geçirdi.
Enerji yönetimi ve otomasyonun dijital dönüşümünde dünya çapında uzman olan Schneider Electric, kriz döneminin ardından yeni normale geçiş aşamasında Çalışmanın Yeni ve Daha Verimli Yolları adı altında hazırladığı aksiyonları hayata geçiriyor. Schneider Electric Global’de başlatılan ve yeni çalışma şekilleri ile daha iyi bir deneyim sunmayı amaçlayan marka, çalışanlarının zamanlarını ve enerjilerini daha verimli kullanabilmeleri için yüzde 50 oranında uzaktan çalışma düzenine geçiyor. Yeni çalışma düzeni sayesinde çalışanlara daha fazla esneklik sunulurken, aynı zamanda birbirleriyle daha çok etkileşim kurabilecekleri ve paylaşımda bulunabilecekleri bir ofis ortamı oluşturulacak.
Kriz sürecinde devreye alınan rezervasyon uygulaması ile ofiste çalışmak isteyen Schneider Electric çalışanlarının, ofiste çalışacak günleri belirleyebilecekleri online bir sistem oluşturulmuş; oturma planlaması ise sosyal mesafe gözetilerek yeniden düzenlenmişti. Konu ile ilgili değerlendirme yapan Türkiye, Orta Asya ve Pakistan Bölge Başkanı Bora Tuncer “Çalışmanın yeni ve daha verimli yolları ile çalışanlarımıza daha esnek bir çalışma düzeni sunarken çalışma deneyimlerini iyileştirmelerini ve daha sosyal bir çalışma kültürü sunarak enerjilerini yükseltmeyi amaçlıyoruz. Böylelikle çalışanlarımızın daha çok etkileşimde ve paylaşımda bulunabileceği kısacası şirkete aidiyet duygusunu daha çok hissedecekleri bir ortam oluşturmayı istiyoruz” dedi.
Daha dijital, daha akıllı ofis
Daha esnek bir çalışma sistemine geçen Schneider Electric, kriz dönemindeki tüm toplantılarını online platformlarda gerçekleştirdi. Bununla birlikte ofis renovasyon çalışmaları biter bitmez çalışanları tamamen kablosuz sisteme geçmiş, daha dijital toplantı salonları karşılayacak. Covid-19 döneminin başlangıcından itibaren çalışanlarına gerekli dijital teknolojik alt yapıyı sunan marka, özellikle daha akıllı toplantı planlamasını şirket kültürü içine entegre etmek üzere harekete geçti.
#Schneider Electric, #Pandemi, #COVID-19
Son Yorumlar