25-26 Ekim 2011 tarihlerinde Lütfi Kırdar Kongre ve Sergi Sarayı’nda düzenlenen Çağrı Merkezi Konferansı ve Fuarı’nda, D6 standında yerini alan Callpex, dünyanın farklı bölgelerinden gelen ziyaretçilere, başta sahip olduğu projeler ve detayları olmak üzere pek çok konuda bilgi verdi.
Konuyla ilgili bir açıklama yapan Callpex Genel Müdürü Oğuz Taşkent, Callpex’in iş ortaklarına ‘Genç ve dinamik çözüm ortağınız daima yanınızda’ parolasıyla hizmet verdiğini belirterek, etkinlikle ilgili şu değerlendirmelerde bulundu: “Fuar, lider oyuncularından biri konumunda bulunduğumuz çağrı merkezi sektörünün ilk ve tek buluşma noktası olması açısından çok büyük bir öneme sahip. Bu yıl da yüzlerce sektör temsilcisini ağırlayan Fuar’da standımızı ziyaret edenlere, halen yürütmekte olduğumuz operasyonlarımızın ayrıntılarını aktararak, iş modellerimiz ve neden farklı olduğumuz hakkında bilgi verdik. Dinamik bir sektörde aynı oranda dinamik bir şekilde var olduğumuz için, çağrı merkezi, süreç yönetimi ve katma değerli hizmetlerden oluşan hizmet katmanlarımızın yanı sıra süreç yönetimi konusundaki gücümüzle ilgili detaylar da ziyaretçilerin ilgisini çekti.
Güncel gelişmeler paralelinde hizmet yelpazemizi geliştirirken, portföyümüze katılan finans referanslarımız ve finans sektörüne yönelik hizmetlerimizin yanında lokasyon, kapasite ve teknolojik altyapı avantajlarımız da ziyaretçilerimize aktardığımız bilgiler arasında yerini aldı.” Taşkent, etkinliğin bu yılki ‘Çağrı merkezi ekonomisi, geleneksel maliyet merkezlerinin kâr merkezlerine dönüştürülmesi’ temasına paralel olarak Callpex’in vurguladığı konularla ilgili olarak ise şunları kaydetti: “Son yıllarda yaşanan gelişmelerle birlikte çağrı merkezleri geleneksel anlamıyla ‘çağrı karşılanan ve dış arama yapılan yerler’ formundan çıkarak önemli bir dönüşüm yaşamaya başladı. Callpex genç bir şirket olmasına karşın, tecrübeli ekibi ile bu dönüşüme ayak uydurmayı başararak bölgesindeki baş aktörlerden biri haline geldi. Bugün Callpex, müşterilerinin tüm iletişim kanallarını tek bir merkezden yönetebilen bir ‘iletişim merkezi’ konumunda bulunuyor. Bunu gerçekleştirilebilmek için müşterilerimizin iş süreçleri ve altyapıları ile kusursuz bir entegrasyon sağladık. Kendi sektörlerinin lideri konumunda bulunan müşterilerimizin birçok sürecini devralarak, kendi bünyemizde optimize ettik ve çok daha verimli ve ekonomik çözümler ürettik. Bu kapsamda süreçlerin eksiksiz olarak takip edilebilmesi ile tüm bildirim ve şikayetlerin sonuçlandırılmasında aktif görev alan bir konuma gelmeyi başardık. Daha önce örneği mevcut olmayan yeni süreçler oluşturarak, hizmet yelpazesinin geliştirilmesine katkıda bulunduğumuzu mutlulukla ifade edebilirim. Tüm bunlarla ilgili olarak paylaştığımız detaylı bilgilerin sektör temsilcilerinden gördüğü ilgiden ötürü çok memnunuz.”
Oğuz Taşkent, birçok alt başlığı bulunan satış ve pazarlama hizmetleri ile direkt kâr elde eden mekanizmalar kurulması, etkili iletişim yöntemlerinin getirdiği müşteri memnuniyetinin oluşturduğu dolaylı kazanımların da Çağrı Merkezi Konferansı ve Fuarı’nda Callpex’in katılımcılara aktardığı detaylar arasında bulunduğunu sözlerine ekledi.
Son Yorumlar