Speechouse’un başta Call Steering (Çağrı Yönlendirme) ve Speaker Verification (Konuşmacı Doğrulama) olmak üzere çağrı merkezi sektörüne yönelik olarak geliştirilen ve güncel teknolojilerin tüm olanaklarından yararlanan gelişmiş ses teknolojileri çözümleri, Fuar katılımcı ve ziyaretçilerinden büyük ilgi gördü.
Türkiye’de ilk defa Speechouse tarafından sunulan ve Fuar’da detaylarıyla tanıtılan ‘Yönetilen Hizmet Modeli’, çağrı merkezlerinin maliyetleri düşürmelerini ve gelişmiş teknolojilerden sadece hizmet olarak yararlanmalarına olanak tanıyor.
Speechouse’un ‘Yönetilen Hizmet Modeli’ni kullanan çağrı merkezleri, Konuşma Tanıma, Konuşmacı Doğrulama ve Metni Sese Dönüştürme gibi ses teknolojilerinin gerektirdiği uzun ve yorucu entegrasyon süreçleriyle uğraşmadan, karmaşık ayrıntılarla boğuşmadan, sistemi iyileştirmek ve düzenli bakımını sağlamak gibi zahmetli ve yüksek maliyetli aşamaları hiç yaşamadan tüm hizmetlerden kısa sürede yararlanmaya başlayabiliyorlar. Speechouse”un konusunda uzman ekibi tüm bu süreçleri gerçekleştirirken, çağrı merkezleri sonuçtaki hizmetin kalitesini kontrol ederek, sadece kullandıkları kadar ödeme yapıyorlar.
Sesli hizmet sistemlerinde dünya lideri Nuance Communicaitons’ın çözüm ortağı olan Speechouse çözümlerinden yararlanan çağrı merkezleri hız kazanmanın yanı sıra iş süreçlerinde de önemli oranlarda verim artışı yakalıyorlar.
İstanbul Çağrı Merkezi Konferansı ve Fuarı’nda kardeş şirketi Speechouse ile birlikte yer alan Procat ise “Stratejiden işlevselliğe tam çözüm için Procat” sloganıyla gelişen ve değişen yapısını ziyaretçilerle paylaştı. Procat, tasarımdan planlamaya, yönetimden gelişim, altyapı ve sistem entegrasyonuna kadar geniş bir yelpazeye yayılan uzmanlığını, strateji ve teknoloji danışmanlığındaki deneyimi ile bir araya getirerek çağrı merkezleri için kompakt yapıda çözümler sunuyor.
Son Yorumlar