Mod Tasarım tarafından yeni bir deneyim merkezi konsepti olarak 2021 yılında hizmete sunulacak “Ofiste Her Şey” konseptini Mod Tasarım Yönetim Kurulu Başkanı Ercan Sicim değerlendirdi…
2021 yılında hizmete açılarak sektörün birçok farklı alanına hitap edecek Ofiste Her Şey’den kısaca bahsedebilir misiniz?
Ofiste Her Şey, Mod Tasarım tarafından başlatılan bir deneyim merkezi konsepti. Amacımız hali hazırda İstanbul’da çok yüksek tempoda ve stresli geçen Ofiste Her Şey ile birlikte sektörün birçok alanına hitap etmeyi hedefliyoruz. Ofiste Her Şey’de farklı birçok yerli ve yabancı markanın bir arada yer almasını istiyoruz bu şekilde ofis, çalışma alanları, çağrı merkezi gibi sektörlerden aranılan her şeyin bir arada bulunmasını sağlayacağız.
Bir marka için Ofiste Her Şey’in bünyesinde yer almak, bu markaya ne gibi avantajlar sağlayacak? Markalar ve firmalar Ofiste Her Şey’de yer almayı neden tercih etmeli?
İş hayatının merkezi Levent’te yer alan Ofiste Her Şey’in kuruluş amacı zaten markalara yılın her günü görünürlük imkânı sağlayarak, iş birlikçi markalarımızı daha fazla görünür kılmak. Bunu sağlamak için de farklı hizmetler sunuyoruz. Cafe, co-working ve sosyalleşme alanlarında markalarımıza ve temsilcilerine sektör profesyonelleriyle iletişim kurma imkânı sağlıyoruz. Sunum alanımızda firma tanıtım sunumları, workshoplar ve diğer etkinlikler ile markalarımıza profesyoneller ile etkileşim kurma fırsatı sunuyoruz. Farklı boyut ve konseptlerdeki sergileme alanlarımızda yer alan markalarımızı ise Ofiste Her Şey’e gelen mimarlar, çağrı merkezi sektörü profesyonelleri, sektörel sivil toplum kuruluşlarının ve çok daha fazlasına doğru ve etkili şekilde tanıtılma olanağı sağlıyoruz.
Ofiste Her Şey’de yer alan bir marka yıl içerisinde özel olarak hangi alanlarda öne çıkabilir? Markaların projede kullanabileceği mekanlar, kullanım hakları neye göre belirleniyor?
Bünyemizde yer alacak markalara farklı üyelik alternatifleri sunuyoruz. Markaların tercih ettiği üyelik tiplerine göre kullandıkları alanlar ve kullanım sınırlamaları değişiyor. Bir marka tercih ettiği üyelik tipine göre 25 m2’lik sergileme alanı da kullanabilir, 100 m2’lik sergileme alanı da. Bunu üzerinde çok titizlikle çalışarak, Ofiste Her Şey’de yer almak isteyen hiçbir markayı olumsuz etkilemeyecek ve mağdur etmeyecek bir şekilde planladık diyebilirim.
Ofiste Her Şey’in bileşim sektörüne getirebileceği yenilikleri nelerdir?
Bileşim ve IT sektörünün en büyük eksiği bence kesinlikle bir deneyim alanının olmaması. Ofiste Her Şey’de buradaki eksikliği kapatıp marka işbirlikleri ile birlikte bütünsel projelere bakış odağı getirmek hedefinde.
Türkiye bazlı bir girişim projesi olarak Ofiste Her Şey, sektörde yenilikçi ve modern bir yaklaşım sunuyor. Sektörde yıllardır var olan markalara da sahip bir yönetim kurulu başkanı olarak bu projede markalarınız ile yer alma konusunda neler düşünürdünüz?
Mod Tasarım, Fales Akustik, Rubi by gibi farklı firmalar ile yıllardır sektörde var olan bir yönetici olarak, böyle bir girişim bizimle ilgili olmasaydı dahi markalarım ile yer almaktan çekinmeyeceğimi söylemek isterim. Müşterinin birçok marka ve ürün çeşidini bir arada görebilecek olması, bir proje için ihtiyaç duyduğu yer döşemesini de, ofis mobilyalarını da, duvar kaplamasını da tek bir noktadan hızlıca çözebildiğini görmesi onu Ofiste Her Şey’e çekecek. Markalar da Ofiste Her Şey’in sunduğu birçok görünürlük hizmetinden bu anlamda çok yararlanacak diye düşünüyorum. Bu nedenle Ofiste Her Şey’i sektörden duysaydım dahi markalarım ile birlikte seve sever yer alırdım diyebilirim.
Sizce Ofiste Her Şey, sektörde var olan bütünleşik bir merkez eksikliğini ne ölçüde giderebilir ya da giderebilir mi? Ofiste Her Şey’i başarıya götürecek en önemli unsur sizce nedir?
Bizim amacımız, müşterinin ihtiyaçlarını hızlı bir şekilde tek noktadan çözebilmesini sağlamak. Bu anlamda Ofiste Her Şey, içerisinde var olduğumuz sektör için bir boşluğu dolduracak diyebiliriz. İçerisinde yer alan markalar ve Ofiste Her Şey dünyasına dahil olacak sektör profesyonellerini, profesyonel bir zeminde bir araya getirebilmemizin Ofiste Her Şey’i başarıya götürecek unsur olduğunu düşünüyorum. Markaların, firmaların, mimarlık öğrencilerinin, sektördeki profesyonellerin kısaca bu alanda ilgisi olan herkesin, iş hayatının merkezinde yer alan bir yapı içerisinde birbiriyle etkileşim kurabilecek olması Ofiste Her Şey’in sektöre sunduğu en önemli fırsat diye düşünüyoruz.
Hizmete açıldıktan sonra, özellikle pandemi döneminin sona ereceğini ön görerek Ofiste Her Şey’in sektörde olmasını planladığınız yer hakkında sektörel hedefleriniz ve beklentileriniz nelerdir?
Pandemi tüm dünya gibi ülkemizi de hem ekonomik hem sosyal açıdan etkiledi. Temennimiz bir an önce eski normalimize geri dönebilmek ancak bunun süre alacağı da yadsınamaz bir gerçek. Bu nedenle biz, Ofiste Her Şey olarak, pandemi dönemi ve sonrasında gerekli tüm tedbirleri alarak hizmet vereceğimizi söyleyebilirim.
Mod Tasarım olarak bizlerin pandemiye rağmen sektörün ihtiyaç duyduğu bir konuda, yüksek büyüme potansiyeline sahip bir girişim yatırımı yapmaktan çekinmediğini söyleyebilirim. Sektörün beklentisini ve pandemi şartlarını da göz önüne alırsak 2021 yılında ağırlıklı olarak iç pazarda hizmet veren yerel ve global markalarımızla iş birliği kuracağımızı ön görüyoruz. İlerleyen dönemde de ağırlıklı olarak yurtdışında varlık gösteren uluslararası markaları da Ofiste Her Şey’de ağırlayarak, global pazardan da Türkiye adına pay almayı hedefliyoruz.
Son Yorumlar