Romney ve Obama’nın “MicroStrategy Wisdom Uygulaması”, tarihi seçimin en stratejik anlarında başkan adaylarına Facebook üzerinden anlık analizler sunarak seçmenlerin siyasi eğilimleri ve farklı özellikleri hakkında kritik fikirler verdi.
8 Kasım 2012, İstanbul – Dünya’nın lider iş zekası üreticilerinden MicroStrategy’nin Sosyal Zeka Platfomu Wisdom, 5 milyona yakın ABD Facebook kullanıcısının genel siyası tercihleri hakkında güçlü analizler sağladı. Analizler kişisel, toplu ve anonim Facebook profilleri arasından “Likes” ve “Check-in” özellikleri kullanılarak sağlandı. MicroStrategy Wisdom, seçimler boyunca Barack Obama ve Mitt Romney’e Facebook’taki 535,000 Obama ve 172,000 Romney hayranı arasından karşılaştırmalı olarak; siyasi eğilimleri, beklentileri, kim oldukları, nerede yaşadıkları, nerede yemek yedikleri, ne içtikleri, ne okudukları, ne seyrettikleri, ne dinledikleri ve nasıl vakit geçirdikleri hakkında ülke çapında tüm eyaletlerden toplanan veriler ile anında analizler sundu.
MicroStrategy Yönetim Kurulu Başkanı ve CEO’su Michael J. Saylor Wisdom’ın ABD seçimlerinde oynadığı kritik rol ile ilgili şunları söyledi; “Wisdom, siyasi seçimler ve kampanyalar için çok güçlü analizler sunan stratejik bir araç. Sonuçları saniyeler içinde gelişmiş tablolarla üretiyor. Wisdom, siyasi ve kurumsal kampanyalarda liderlere gerçek zamanlı olarak enerjilerini en doğru hedefe yönlendirmelerini sağlayacak fırsatlar sağlıyor.”
Son Yorumlar