3 bin 500’den fazla Teradata müşterisi ve iş ortağının katıldığı
Teradata Partners 2012 Konferansı, ABD’nin başkenti Washington D.C.’de gerçekleştirildi.
‘Büyük Veri = Daha İyi Bir Dünya’ teması ile düzenlenen etkinlikte, dev şirketlerin üst düzey yöneticileri, teknoloji uzmanları ve iş analistleri, iş zekası, veri ambarı, analitik ve büyük veri konularında güncel gelişmeler hakkında bilgiler verip, başarı hikayelerinden örnekler sundular.
Veri Ambarı ve Büyük Veri analizi alanlarında dünyanın en geniş katılımlı etkinliği olan Teradata Partners Konferansı, ABD’nin başkenti Washington, D.C.’de gerçekleştirildi.
Tüm dünyadan 3 bin 500’den fazla Teradata müşterisi ve iş ortağının büyük ilgi gösterdiği etkinlikte söz alan Barclays, Unicredit, Orange, Vodafone, DHL, Jaguar, Philips ve Metro Group gibi dev şirketlerin üst düzey yöneticileri, teknoloji uzmanları ve iş analistleri, iş zekası, veri ambarı, analitik ve büyük veri konularında güncel gelişmeler hakkında bilgiler verip, başarı hikayelerinden örnekler sundular.
Türkiye’den de Teradata iş ortakları ve müşterilerinin katıldığı, bu yıl ‘Büyük Veri = Daha İyi Bir Dünya’ teması ile düzenlenen etkinliğin açılış konuşmasını gerçekleştiren Teradata Başkan Yardımcısı ve CMO’su Darryl D. McDonald, büyük bir hızla artan verinin şirketlere ve kurumlara gözdağı verdiğinin ancak aynı zamanda önemli avantajlar da barındırdığının altını çizdi.
Verinin, yenilik yapmak isteyen kurumlar ve şirketler için büyük fırsatlar sunduğuna dikkat çeken McDonald, “İşletmeler sonsuz veri ile değer oluşturmak. Daha fazla veri, işle ilgili konularda kapsamlı ve geniş bir bakış açısını da beraberinde getiriyor. Fazla verinin belirsizlik ve karmaşıklığa neden olduğu söylense de Teradata için büyük veri korkulacak bir şey değil. Verileri yönetmenin ve onları kullanarak yeni değerler oluşturmak doğru yaklaşımla mümkün olduğuna inanıyoruz. Teradata olarak, farklı sektörlerdeki pek çok şirketin, hızla çoğalan verilerinin değerini ortaya çıkarmalarına yardımcı oluyoruz” ifadelerini kullandı.
Teradata Partners Konferansı’nın önceki yıllarda olduğu gibi bu yıl da büyük ilgi gördüğüne değinen Teradata Türkiye Ülke Müdürü Gamze Aydın, “Son yılların teknoloji fenomeni haline gelen Büyük Veri kavramı, bu yılki etkinliğin de temelini oluşturdu. Etkinlikteki konuşmalarda da değinildiği gibi, Büyük Veri bugün sosyal medya platformlarındaki arkadaş önerilerinden e-ticaret sitelerindeki satın alma önerilerine, vergi kaçakçılığının önlenmesinden şüpheli hesap hareketlerinin takibine kadar hayatımızın pek çok alanında son derece önemli bir yer tutuyor. Teradata’nın veri ambarı çözümlerine olan adanmışlığı, uzmanlığı ve gerçekleştirdiği şirket satın almaları, Büyük Veri dendiğinde ilk akla gelenin Teradata olmasında ve pazarlamanın geleceğinin şekillenmesinde de başrolü oynuyor” diye konuştu.
Teradata Partners 2013, 20-24 Ekim tarihlerinde ABD’nin Dallas kentinde gerçekleştirilecek.
Son Yorumlar