HP Kurumsal Hizmetler’in yenilenen İş Süreçleri Dış Kaynak Kullanımı (BPO) analitik hizmetleri, iş geliştirme fırsatlarının değerlendirilmesini hızlandırıyor, verimliliği artırıyor ve maliyetleri düşürüyor. BPO analiz çözümleri, yasal mevzuat uyumluluğu ve risk yönetimi bağlamında, kurumların beklenmeyen harcamaları önlemesi ve riskleri azaltmasını sağlıyor.
Analitik sistemler, HP BPO hizmetleriyle birlikte tüm HP hizmet, yazılım ve donanım portföyünün temelini oluşturuyor. İş analitiği süreçlerine bütüncül bir açıdan yaklaşan HP; finans, idare, müşteri ilişkileri yönetimi gibi temel alanlarda, sektöre özgün tam kapsamlı hizmetler ve BPO çözümleri sunuyor. Bu hizmetler, şirketlere ve kamu sektörüne, verimliliği artırarak daha etkili çalışmaları için gereken analiz yeteneğini kazandırıyor.
Küresel kurumlar, Büyük Veri’yi doğru yorumlamalı!
Dünya çapında hızla artan Büyük Veri’yi yorumlamak, özellikle yapılandırılmış ve yapılandırılmamış verileri ayıklayarak, bu eleme sürecine göre karar mekanizmalarını harekete geçirmek, küresel kurumların önündeki en büyük engeli oluşturuyor.
Dolayısıyla bu engeli ortadan kaldırmak adına, kurumsal verileri iş hedefleriyle ilişkilendirerek, bu verileri rakamlara dökmek ve doğru zamanda doğru kararları almak, şirketlere büyük avantaj sağlıyor. HP İş Analitik Hizmetleri, bu noktada kurumlara gereken analiz kapasitesini kazandırıyor.
HP BPO uzmanları, firmalara deneyim, kalite ve maliyet optimizasyonu sağlıyor.
HP İş Analitik Hizmetleri, kurumların iş fırsatlarını belirlemesi ve değerlendirmesi için gereken pratik ve günlük analiz ihtiyacını karşılamaya odaklanıyor. HP, kurumlarla yakın işbirliği çerçevesinde, doğru zamanda en gerçekçi iş kararlarının alınmasını sağlamak için analitik çözümler kuruyor, çalıştırıyor ve kullanıma sunuyor. Bu hizmetler, kurumların pazarlama, satış, müşteri hizmetleri, tedarik zinciri, finans ve insan kaynakları gibi çeşitli alanlarda daha hızlı ve geçerli iş kararları almasına yardımcı oluyor.
HP İş Analitiği Hizmetleri portföyünü kullanan nitelikli HP BPO profesyonelleri, sektördeki en iyi uygulamalardan ve metodolojilerden yararlanıyor. BPO uzmanları, bu sistematik yaklaşımla, abonelik kayıtları gibi yapılandırılmış verileri ve sosyal medyadaki Twitter mesajları gibi yapılandırılmamış verileri birbiriyle karşılaştırarak analiz ediyor. Sonuçta şirketlere iş durumuyla ilgili somut bilgiler sağlayan BPO profesyonelleri, karar alma sürecini kolaylaştırıyor ve konuyla ilgili öneriler getiriyor. Kurumlar da bu sayede iş süreçlerinden daha fazla katma değer sağlayarak, iş geliştirme fırsatlarını hızla değerlendiriyor. HP BPO çözümleri, müşteri deneyimini geliştirmekten ürün kalitesini artırmaya ve kurumsal maliyetleri optimize etmeye kadar birçok alanda avantaj oluşturmak.
HP Türkiye Kurumsal Hizmetler Ülke Müdürü Cengiz Yeker, konuyla ilgili açıklamasında şunları söyledi. “Kurumlar veri toplama ve depolamada teknolojiye büyük yatırım yapıyor. Ancak, bu kurumların pek azı, ellerindeki Büyük Veri’yi iş kararlarına yönelik bilgiye dönüştürmek için gereken nitelikli kadrolara, araçlara ve süreçlere hakim. HP, kurumların Büyük Veri’den yararlanması için ihtiyaç duyulan donanım ve yazılımları sağlıyor. Aynı zamanda, kurumların rekabet avantajı kazanması amacıyla, deneyimli analiz profesyonellerini de şirketlerin hizmetine sunuyor.”
HP İş Analitiği Hizmetleri, HP Vertica ve HP Autonomy’nin yazılımlarını kullanıyor.
Kullanım kolaylığı getiren teknolojilere dayalı esnek BPO hizmetleri, farklı departmanlar ve platformlarda bir arada uyumlu bir şekilde kullanılabiliyor. Ayrıca, HP analiz profesyonelleri, şirketin birincil Ar-Ge departmanı HP Labs tarafından sağlanan yeni teknolojilerini tamamlayan HP Vertica ve HP Autonomy yazılımlarını kullanıyor. Bu da yapılandırılmış ve yapılandırılmamış veriden gerçekçi iş kararları alınmasını kolaylaştırıyor.
Farklı veriler bir arada değerlendirilerek “Bağlı Zeka” teknolojisi hayat buluyor.
HP’nin Bilgi Yönetimi ve Analiz teknolojileri ile yazılım uygulamalarından yararlanan BPO hizmetleri, iş geliştirme faaliyetlerinde kurum çapında zeka çözümleri sunuyor. Farklı departmanlarda, şirket içi ve dışında, ofiste veya sahada analiz edilen farklı verilerin bir arada değerlendirilebilmesi “bağlı zeka” teknolojisini oluşturuyor.
HP analitik profesyonelleri, kurumlara önceden belirlenen sürelerde, sektörün ihtiyaçlarını karşılamaya yönelik somut kararlar alınması için tam kapsamlı analiz süreçleri kullanıyor. Örneğin, HP İş Analitik Hizmetleri, kurumlara potansiyel ve mevcut müşterilere doğru zamanda, doğru kanaldan en doğru mesajları vererek, müşteri bağlılığını geliştirmeye yardımcı oluyor. Aynı zamanda, harici risklerin potansiyel etkilerini sistematik bir biçimde analiz ederek, kurumların iş kaybına uğrama riskini azaltıyor.
HP’nin konuya bilimsel yaklaşımı ve işbirliğine dayalı süreçleri; ilgili verilerin toplanması ve sektör lideri analiz yöntemler ile “Ne oldu, neden oldu?” sorularına yanıtların bulunmasıyla son buluyor. HP, olayların sebeplerini ortaya koyan bilgiler sağlayarak, kurumların ileride “neler olabileceğiyle ilgili” sorulara cevap bulabilmesi için gereken analiz öngörülerini de sunuyor.
Son Yorumlar