ASUS’un, 32 ülkeden kurumsal iş ortaklarını buluşturan “Commercial Business Summit” etkinliği, aralarında ASUS EMEA Genel Müdürü Benjamin Yeh’in de olduğu önemli katılımcılarla İstanbul’da gerçekleşti. Intel ve Microsoft yöneticilerinin yanı sıra 400’den fazla EMEA kurumsal iş ortağının ve distribütörünün katılım sağladığı büyük zirvede, ASUS’un EMEA bölgesindeki yeni hedefleri ilk kez duyuruldu…
Donanım sektörünün lider şirketlerinden ASUS, iş ortaklarını iki yıl aradan sonra ilk yüz yüze etkinliği olan “ASUS Commercial Business Summit”te buluşturdu. En yeni kurumsal çözümleri deneyimlemek üzere, 32 ülkeden kurumsal iş ortakları ve 400’ün üzerinde önemli kurumsal iş ortağı ve distribütörü Mandarin Oriental Bosphorus Otel’de bir araya geldi.
“Tüketici ve oyun notebooklarında lideriz”
Pandemi sonrası ilk kez yüz yüze gelmekten dolayı mutluluk duyduğunu belirten ASUS E.EMEA Genel Müdürü Benjamin Yeh, konuşmasında ASUS’un dünya çapındaki başarısını şu sözlerle dile getirdi: “Dünyanın en çok satan ve en çok ödül alan anakartlarımız, küresel pazar payının 1/3’ünden fazlasını elde ediyor. 2005 yılından bu yana en çok satan grafik kartları da ASUS’a ait. Geniş ürün gamıyla gelişen teknolojiye öncülük eden bir şirket olarak; teknoloji donanımı sağlayıcıları içinde dünya liderleri arasındayız. Global tüketici bilgisayar satış rakamları, tüketici notebook pazarında Doğu Avrupa ve Asya Pasifik bölgelerinde birinciliğimizi, oyun notebookları tarafında da dünyada en çok satılan marka olduğumuzu gözler önüne seriyor. Kurumlar için de bilgi işlem gereksinimleri ne olursa olsun, her biri için mükemmel bir ASUS İş Çözümü var.”
ASUS, EMEA için yeni hedeflerini açıkladı
ASUS’un EMEA bölgesindeki iş planları ve hedeflerini açıkladığı etkinlikte, iki yıllık hazırlık ve belirli pazarlarda başarılı deneme sürecinin ardından, ASUS’un güçlü hedeflere sahip kurumsal bir oyuncu haline geldiği ve 2022 yılında 40’tan fazla EMEA ülkesinde, eksiksiz bir ürün yelpazesini piyasaya sunmaya hazır olduğu vurgulandı.
W.EMEA Genel Müdürü Madeline Hung, EMEA için yeni stratejilerini şu sözlerle açıkladı; “Tüketici PC kategorisi ve oyun notebookları pazarında dünya çapında iddialı başarılar elde ettik ve şimdi kurumsal pazardaki etki alanımızı genişleterek daha fazlasını elde etmek istiyoruz. Amacımız, bu kategoride de sürdürülebilir bir büyüme sağlamak. Bu nedenle, kurumlara sunduğumuz kapsamlı çözümümüz ASUS BUSINESS’ı EMEA’da da tanıtmak istiyoruz. Kurumsal kategorimiz, geniş bir ürün çeşidinden, iş operasyonlarını düzene sokmak için kullanımı kolay yazılımlardan ve çok yönlü destekten oluşuyor.
E-EMEA Genel Müdürü Benjamin Yeh ise “ASUS BUSINESS, çevre üzerinde olumlu ve anlamlı değişiklikler yaratırken, kendini, kurumların her zaman güvenebileceği ürünler ve hizmetler sunmaya adıyor. Müşteri içgörülerine dayanan ve donanım cihazlarının çok ötesine geçen, çevik ve esnek çözümler sunuyoruz” dedi.
Kurumsal pazara ExpertBook serisi yön veriyor
ASUS, dünyanın en çok tercih edilen dizüstü iş bilgisayarlarından biri olan ExpertBook serisinden ilham alarak, kurumlara yönelik güvenilirlik, profesyonellik ve yüzde yüz verim sağlamak için oluşturduğu ticari ürün portföyünde, girişimcilerin ve işletme sahiplerinin önemsediği temel değerleri göz önünde bulunduruyor.
ASUS’un büyüme stratejisinin odağında dünyanın en hafif 14 inç iş dizüstü bilgisayarı olan amiral gemisi ürünü ExpertBook B9 yer alıyor. Sadece 880 gram ağırlığında ve 15 mm inceliğindeki iş bilgisayarı, güçlü bir teknoloji ve üst düzey taşınabilirlik kombinasyonu sergileyen ASUS BUSINESS serisinin ilk başyapıtlarından biri.
ASUS, 2025 sürdürülebilirlik hedeflerini paylaştı
Sürdürülebilirliği iş modelinin ve iş yapış şekillerinin merkezine alan ASUS, 2000’li yılların başından beri sürdürülebilirlikle ilgili stratejiler uygulayarak sektöre öncülük ediyor. 2009’da dünyanın ilk karbon nötr dizüstü bilgisayarını piyasaya sürdü. ASUS Genel Merkez binası, 2016’da ‘Depolama Alanına Sıfır Atık’ onayı alan dünyanın ilk şirket merkezi oldu. 2019’da ISO 20400 sürdürülebilir tedarik sertifikası alan dünyadaki ilk şirket oldu. 2021’de ise 2025 yılına kadar tüm kilit ürünlerinin her yıl Energy Star standardının yüzde 30 üzerinde verimlilik seviyelerine ulaşmasını taahhüt ederek, yönetim süreçlerini optimize etmek için dijital dönüşüm çağına girdi. ‘İklim Eylemi’ hedefi kapsamında ASUS, 2025 yılına kadar küresel operasyon merkezlerinde yüzde 100 yenilenebilir enerji kullanma hedefi koydu.
ASUS ekosistemi tanıtıldı
ASUS Ticari İş Zirvesi’nde, sekiz ayrı stant alanında ürünler sergilenirken, konukların ASUS ekosistemini deneyimlemeleri sağlandı. Hibrit çalışma amaçlı kullanılan bilgisayarların yanı sıra, eğitim, perakende, sağlık, mühendislik ofisi ve bilgisayar laboratuvarı gibi farklı sektörlerde ve farklı senaryolarda kullanıma imkan sunan bilgisayarlar, deneyimleme imkanı bulan katılımcılardan tam not aldı.
Son Yorumlar