SAP ve Microsoft Server hizmeti sunan ve Türkiye Pazarında lider durumda bulunan D-CAT’in gelecek hedeflerini ve kısa sürede Avrupa’nın birçok ülkesinde Pazar oluşturma hikayesini D-CAT’in Yatırımcı Ortağı Kadir Yücebaş ile konuştuk…
Kadir bey merhaba, okuyucularımıza D-CAT markasını anlatır mısınız?
D-CAT; diğer firmalara verdiği danışmanlık, eğitim ve proje yönetimi çözümlerinin yanı sıra, kendi projelerini de üreten ve uygulayan, bu sayede teknoloji çözümlerinin tek başına yeterli olmayıp, iyi tasarlanmış iş modelleri ile desteklenmesi gerektiğinin bilincinde olan bir ekibe sahip marka.
D-CAT’in; sağladığı çözümlerde en önemli amaç, iş modellerini kısaltarak veya yeniden tasarlayarak firmaların iş ekosistemlerine değer katmaktır. Sadece müşterilerden gelen projeleri sonuçlandırmakla kalmayıp, bir sonraki projenin ne olabileceği konusunda da danışmanlık veren yapısı ile bir çözüm ortağından çok bir iş ortağı mantalitesi ile çalışır.
D-CAT; genç, öğrenmeye açık ve istekli ekibinin yeni teknolojileri sürekli takip etmesi, teorisini ve uygulanmasını öğrenmesi ve uygulaması için gerekli ortamları sağlayarak Türkiye’deki kurumsal firmaların internet ve mobil platformlar ile desteklenebilecek iş modellerini ortaya çıkartmak ve bu konularda çözümler sağlamak amacıyla kurulmuştur.
D-CAT firmalara verdiği kurumsal çözümlerin yanı sıra kendi bünyesinde geliştirdiği projeleri de kendi öz kaynakları ile geliştirip, uygulamak gibi bir amaca da hizmet eden bir marka diyebilirim.
D-CAT markasına yatırım yapmanızın nedeni nedir?
Uzun süredir bir teknoloji markasına yatırım yapmak istiyordum. Bu marka spesifik olmalıydı benim için, ilk öncelik Avrupa pazarında yer alabilecek bir konumda olması gerekliydi. Bir Türk markası olarak gururlu bir şekilde tanıtımını yapmak istiyordum ve bunu D-CAT’de buldum.
D-CAT hangi Avrupa ülkelerinde faaliyete başladı?
D-CAT’e yatırımcı ortak olduktan sonra Hollanda’da bir otomasyon firması ile anlaşma yaptık. Ardından Belçika ve Fransa ülkelerinden büyük dev firmalar geldi.
D-CAT’in Avrupa’da misyonu nedir?
Türkiye, Avrupa ve dünya arasında özellikle kurumsal yazılımlar konusunda bir yetenek köprüsü görevi görerek ülke ihracatını artırmak ve bu sayede yıllardır Hindistan, Ukrayna gibi ülkelerin ilk sıralarda olduğu bilişim hizmet ihracatı alanında, Türk yeteneklerin isminden dünyada daha çok bahsedilmesini sağlamak.
Son Yorumlar