Dört kıtada gerçekleştirilen ve New York, Los Angeles, Londra, Berlin, Singapur ve Sao Paulo gibi önemli şehirlerden uzmanları bir araya getiren Mobile Marketing Forum,
14 – 15 Kasım tarihlerinde, İstanbul’da gerceklestirildi.
Ana teması Bugün ve Gelecek olan konferanstaglobal uzmanlar; mobilin herşeyi nasıl değiştirdiğini mevcut ve gelecek başarılar hakkında yaptıkları konuşmalarıyla masaya yatırdılar.
Dünya’nın pek çok yerinden 28 konuşmacının katılımıyla hazırlanan, Mobil Marketing Forum, uluslararası GSM operatörlerini, dünya çapında markaları ve global ajansları Istanbul’da bir araya getirdi. Mobil dünyasındaki gelişmelerin ve hedeflerin konuşulduğu forumda, çeşitli sektörlerden global markaların ve şirketlerin temsilcileri, mobil teknolojilerinin, tüketicilerin yaşamlarına yansıması, trendler ve eğilimler üzerine bilgi verdi.
Avea, Turkcell ve Vodafone’un Platinium sponsorluğunu, Microsoft Advertising’in de Premium sponsorluğunu üstlendiği, pazarlama ve iletişim dünyasının önemli uzmanlarının sunumlarının tartışıldığı forum büyük ilgiyle karşılandı. EMEA Bölgesine bağlı olarak çalışan MMA Türkiye’nin ev sahipliği yaptığı organizasyonda aynı zamanda, Türkiye’den de FMCG, Otomotiv ve Perakende markaları konuşmacı olarak yer aldı; konuşmacıları ilgiyle dinleyen davetliler, dünya çapında ün kazanmış projeleri de, markaları temsil eden değerli isimlerden dinleme imkanı buldular.
Türkiye’deki demografik gelişim nedeniyle mobil cihaz sektöründeki güçlü atılım ve buna bağlı hazırlanan marka çalışmalarına dikkat çekilen forumda, mobil cihaz uygulamalarının oluşturmak ve farklı çalışmalarla, birçok kesimden tüketiciyle etkili interaktif iletişim sağladığı vurgulandı. MMA EMEAManaging Director ve CMO’su Paul Berney, mobilinmüşterilere daha fazla yaklaştırdığınıve şirketlerin mobili başarlı hale getirmek için birbirlerine destek sağlamalarının gerekli olduğunu belirtti.Mobil pazarlamaya yapilan yatirimlarin hizla artacagini soyleyen Paul Berney, Turkiye’nin, ozellikle genc nufusu nedeniyle, yabanci yatirimcilarin dikkatini cektigini belirtti.
EMEA Bölgesine bağlı olarak çalışan MMA Türkiye’nin ev sahipliği yaptığı organizasyonda birçok pazarlama ve iletişim uzmanı, dünya çapında durum değerlendirmesi ve örnek kampanyaları masaya yatırdı. Pazarlama ve iletişim dünyasının önemli uzmanlarının bir araya geldiği sunumlarda, mobil iletişimin dünü, bugünü ve yarını üzerine açıklamalarda bulunuldu. Büyük ilgiyle karşılanan konuşmalarda mobil cihazların, 2000’li yıllarda oluşan sosyal ağlar ve iletişime yansımalarıyla günümüze kadar gelindiğini, mobil cihazlarin gelecekte de, günlük yaşamımızın vazgeçilmez bir parçası olacagina deginildi. MMA Forum’un İstanbul’da ağırlanması, Türkiye’ye gelecek olan sermaye gruplarının dikkatini çekerek, yabanci uzmanlara ve yatırımcılara, Türkiye pazarını yakından inceleme olanağı sundu.
Son Yorumlar