Türkiye hazır giyim pazarının en sevilen markalarından D’S Damat, yenilikçi teknolojiler ile e-ticaret sektörüne yön veren Inveon’un danışmanlığında yenilenen altyapısı ile online pazardaki varlığını güçlendiriyor. D’S Damat, Inveon tarafından yenilenen online mağazasının kullanıcı deneyiminde fark oluşturmak özellikleri ile, erkeklere de internetten giyim alışverişini sevdirecek kadar iddialı.
ORKA Group’a bağlı olarak faaliyetlerini sürdüren, Türkiye erkek hazır giyim pazarının lider markalarından D’S Damat, e-ticaretteki varlığını güçlendirmek için Inveon’u seçti. E-ticarete yeni başlayan ya da mevcut sistem veya stratejilerini güçlendirmek isteyen firmalara geniş kapsamlı bir servis modeli sunan Inveon, D’S Damat’ın dsdamatshop.com adresli online mağazasını perakende alanındaki deneyimiyle yeniledi.
D’S Damat’ın yenilenen online mağazası, ileri teknoloji kullanılarak tasarlanan arayüzü ve e-ticarette fark oluşturmak özelliklerinin getirdiği kaliteli kullanıcı deneyimi ile dikkat çekiyor. Kullanıcı ihtiyaçları analiz edilerek geliştirilen online mağaza, internetten teknoloji alışverişi yapmayı seven erkekleri, online giyim alışverişi keyfine de ısındırmayı hedefliyor.
Sepette unutulan ürünleri hatırlatıyor
Yenilenen online mağazanın kullanıcılarına büyük kolaylık sağlayan özelliklerinin başında, kargo takibinde ve ödeme süreçlerindeki kolaylıklarının yanı sıra, sepette terk edilen ürünlerin kullanıcıya hatırlatılması geliyor. Yeni altyapıda, standart e-ticaret uygulamalarında bulunmayan geliştirmeler sayesinde D’S Damat, müşterilerinin hangi ürünleri sepete ekleyip hangi aşamada satın almaktan vazgeçtiğini tespit edecek ve sepete eklenen ancak ödeme aşamasına gelinmeden bırakılan ürünler için de hatırlatma e-postaları gönderecek. Bu tür e-postaların e-ticarette proaktif bir yaklaşımı temsil ettiği ve satışların artmasına katkıda bulunduğu düşünülüyor.
Stok altyapısında da geliştirmeler yapıldığını kaydeden Inveon’un Yönetici Ortağı Serhat Görgün, “dsdamatshop.com kullanıcıları, satın almak istedikleri ancak stokta bulunmayan ürünleri ‘Takip ettiklerim’ sayfasına ekleyebiliyorlar. Bu ürünlerle ilgili bir stok güncellemesi gerçekleştiğinde, kendilerine otomatik olarak e-posta gönderiliyor ve dilerlerse satın alma yapabilecekleri hatırlatılıyor” dedi.
Sosyal medya entegrasyonu
Inveon’un kendilerine sunduğu kapsamlı e-ticaret servis modeli sayesinde müşterilerine çok daha kaliteli hizmet vermeye başladıklarını vurgulayan D’S Damat E-ticaret Yöneticisi Fırat İnceoğlu, “Bu kapsamda, D’S Damat mağazalarında uygulanan tüm kampanyalar artık dsdamatshop.com adresinde de kurgulanabiliyor. Geleneksel mağazacılık ile e-ticareti bir araya getiren bu yaklaşımın yanı sıra, çok ilgi göreceğine inandığımız bir diğer özellik de sosyal medya entegrasyonu. Kullanıcılar satın aldıkları ürünleri ve kampanyaları sosyal ağlarda paylaşabiliyor, arkadaşlarından seçimleriyle ilgili yorum ve kombin tavsiyesi alabiliyorlar” diye konuştu.
Son Yorumlar