Akbank dünyanın en iyi ürün, hizmet ve iletişim projelerinin belirlendiği “Creativity International Awards” ödüllerinde 3 altın, 1 gümüş ve 5 jüri seçkin başarı ödülü kazanarak zirvede yer aldı.
Bu yıl 42.’si düzenlenen ve geleneksel hale gelen “Creativity International Awards” ödüllerine 22’den fazla ülkeden binin üzerinde başvuru yapıldı. 3 altın, 1 gümüş ve 5 jüri seçkin başarı ödülü kazanan Akbank önemli bir başarıya imza attı.
Akbank, Online Faaliyet Raporu, Interaktif Sosyal Medya Eğitim Programı ve Kur ve Yönet Oyunu ile altın ödüllerin sahibi oldu. Banka’nın baskılı “Faaliyet Raporu” ise gümüş ödül kazandı. Akbank ayrıca KOBİ’ler Sizin İçin internet sitesi, Akbank Caz Festivali T-Shirt Tasarım Yarışması, Akbank Caz Radyosu ve F1 Viral Videosu ile de jüri seçkin başarı ödüllerine layık görüldü.
“İletişim projelerimizi tasarlarken de yenilikçi olmaya önem veriyoruz.”
Markalaşmada inovasyon ve tasarımın gün geçtikçe daha da önem kazandığının altını çizen Akbank Kurumsal İletişim Bölüm Başkanı Murat Göllü, “Bugün her alanda yoğun bir rekabet yaşanıyor. Rekabette markanızın daha da öne çıkmasına yenilikçi ürün ve hizmetlerin yanında farklı, ses getiren ve inovatif iletişim projeleri de önemli katkı sağlıyor. Akbank olarak Türk bankacılık sektöründe bir çok yenilikçi ürün ve hizmeti müşterilerimizin kullanımına sunduk, sunmaya da devam ediyoruz. İletişim projelerimizi tasarlarken de oluşturmak ve yenilikçi olmaya önem veriyoruz. Bu çalışmalarımız ve yatırımlarımız marka değerimize olumlu şekilde yansıyor. Yenilikçi uygulamalarımız ve oluşturmakiletişim projelerimiz, Türkiye’nin en değerli banka markası olan bankamızı seçkin uluslararası ödül platformlarında başarıya taşıyor.” dedi.
Son Yorumlar