Kaspersky Lab, stratejik pazarlar arasında gördüğü Türkiye’ye bu yıl daha fazla odaklanacağını açıkladı. Bu doğrultuda Türkiye’de yeniden yapılanma sürecine girdiğini açıklayan firma, yatırımları ve yeni ürünleriyle pazarda liderliği hedefliyor.
Güvenli içerik yönetim çözümleri alanının lider firması Kaspersky Lab, 2013 yılı içerisinde Türkiye operasyonuna ağırlık vereceğini açıkladı. Hem bireysel hem de kurumsal kullanım alanında son yıllarda hızla büyüme gösteren Türkiye pazarı, geleceğe yönelik önemli bir potansiyel ortaya koyuyor. Geçtiğimiz yıla kadar, Dubai bölge ofisine bağlı olan Türkiye ofisi, artık doğrudan yönetim merkezinin bulunduğu Moskova’ya bağlı olarak faaliyetlerini sürdürecek.
Kaspersky Lab Türkiye Operasyon Direktörü olarak görevine başlayan Sertan Selçuk, firmanın yeni hedefleriyle ilgili şu açıklamayı yaptı; “Pazardaki konumumuza bakıldığında, tahminlerimize göre, en yakın rakibimizle birlikte pazarın yüzde 80’lik payını oluşturuyoruz. Kurumsal pazarda ise ilk 5 firma arasında yer alıyoruz. 2013 için ise hedeflerimiz büyük; yepyeni bir kadroyla yeni ofisimizde, yeni ürünlerimiz ve teknolojilerimizle pazarda daha aktif rol oynayacağız. Özellikle kurumsal alandaki kanal yapımızı daha etkin bir şekilde düzenleyerek, pazar payımızı daha da artırmayı hedefliyoruz.”
Sertan Selçuk, 1999 yılında Yıldız Teknik Üniversitesi Elektronik ve Haberleşme Mühendisliği Bölümü’nden mezun oldu. 2012 yılında ise Manchester Business School’dan MBA derecesi aldı. İş hayatına 1999 yılında Vodafone Türkiye’de Tedarikçi Yönetim Uzmanı olarak başlayan Selçuk, sırasıyla Eliar Elektronik AŞ’de Uluslararası Satış Yöneticisi, Türk Telekom’un bünyesindeki İnnova Bilişim Çözümleri AŞ’de 7 yıl süre ile Dubai bazlı olarak Ortadoğu ve Afrika Satış ve Operasyon Direktörü görevinde bulundu. Sertan Selçuk, Aralık 2012 itibari ile ise Kaspersky Lab Türkiye ofisinde Operasyon Direktörü olarak çalışmaya başladı.
Son Yorumlar