E-Ticaret Konferansı ve Fuarı kapsamında düzenlenen yarışmada “E-ticaret girişiminizi çağrı merkezinizi kullanarak nasıl kâra geçirebilirsiniz?” sorusuna en iyi cevap aranıyor. Seçilen projenin sahibi MacBook Pro ile ödüllendiriliyor.
Ne zamandır aklınızda olan iyi bir e-fikir mi var? E-ticaret Konferansı ve Fuarı, e-ticaret alanındaki en iyi fikri ödüllendiren “E-fikir Yarışması”nı düzenliyor. Yarışma kapsamında bir e-ticaret şirketinin kurulma ve kâra geçirilme sürecinde çağrı merkezini en iyi şekilde kullanan fikirler değerlendirilecek. Kazanan fikrin sahibi ise MacBook Pro kazanacak. Yarışmaya e-ticaret hizmeti veren kurumların ve girişimcilerin yanı sıra farklı meslek gruplarından üniversite öğrencilerine kadar geniş kapsamlı bir katılım bekleniyor.
YARIŞMAYA NASIL BAŞVURULUYOR?
Yarışmaya katılmak isteyen adayların www.callcenterlife.com.tr adresindeki katılım formunu 30 Nisan 2012 tarihine kadar doldurmaları gerekiyor. Katılımcılar hazırladıkları projenin sektörünü, iletişim kanallarını, pazarlama yöntemi, hedef kitle, siparişlerin alınış biçimini ve lojistik yöntemini istedikleri gibi belirleyebiliyorlar. Bu unsurların dışında projeyi kâra geçirme aşamasında yararlanılacak olan çağrı merkezinden dışkaynak hizmeti şeklinde yararlanıp yararlanılmayacağı, çalışan sayısı, çalışma zamanı ve projenin içeriğini etkileyecek diğer değişkenlerin de açıklanması bekleniyor. Özellikle maliyetler ve bütçelendirme unsurları değerlendirme aşamasında önem taşıyor.
Yarışmaya katılmak için son tarih 30 Nisan 2013 olarak belirlendi. Kazanan kişi veya takım 31 Mayıs 2013 tarihinde Haliç Kongre Merkezi’nde gerçekleştirilecek olan E-Ticaret Konferansı ve Fuarı’nda ödülüne sahip olacak.
Son Yorumlar