Mediacat tarafından gerçekleştirilen bağımsız araştırma sonucu, Türkiye’nin yerli teknoloji markası Casper, kamuoyundaki kelime algısıyla “Maceracı” seçildi. Dünya teknolojisini aynı anda ülkemiz pazarıyla buluşturan Casper, renk ve tarz senteziyle, dinamikliğiyle hafızalara maceracı ruhunu kazıdı.
Türkiye’nin 21 kategoride en sevilen 21 markasına en çok hangi kelimelerin yakıştığını belirlemek amacıyla yapılan “Markaların Kelime Karşılığı” araştırmasında, teknoloji tutkunları Casper markasını “Maceracı” ilan etti. Casper; geleneksel dizüstü, yeni jenerasyon ince dizüstü, ultrabook, masaüstü ve hepsi bir arada bilgisayarlar, tabletler gibi farklı ürün serileriyle teknolojinin enerjik duygusunu tüketicisine ulaştırıyor.
Araştırmada çıkan sonuca göre; Casper’ın en güçlü sıfatı “Maceracı” olurken, dişi ve heyecan verici sıfatları da tüketicilerin aklında yer alıyor. Casper, incelik tutkusuyla, elektronik mağazalardan çıkıp tüketici nezdinde “maceracı” ve “heyecan verici” bir markaya dönüşüyor. Uzmanlar tarafından yorumlanan araştırmada Casper’a yakıştırılan “dişilik” sıfatı ise; inceliğin estetikle bağdaştırılması ve bu bileşimin de “kadın”ı çağrıştırmasından doğuyor.
Teknoloji alanında yakaladıkları başarıyı, marka ismiyle de kanıtladıklarını belirten Casper Pazarlama Direktörü Feray Karaman; “Lovemarks araştırmasında masaüstü ve dizüstü bilgisayarlarda en sevilen marka çıkmamızın ardından, Casper’ın kelime karşılığının “Maceracı” olarak saptanması bizi sevindirdi. Bu sıfatı, teknolojide yenilikçi oluşumuz, ürün gamında çok çeşitli renk ve tasarımları ulaşılabilir fiyatlarla sunmamız ve marka iletişimimizde tüketiciye yakın bir duruş sergilememiz sayesinde kazandığımıza inanıyor, kullanıcılarımıza sonsuz teşekkür ediyoruz. 2013 yılında da ürün gamımıza yeni katılacak inovatif dokunmatik ürünlerle, “Maceracı” ruhumuz sürecek.” sözleriyle, yeni çıkacak ürünlerin müjdesini verdi.
Son Yorumlar