HP Datacenter Care, kurumların BT sistemlerindeki teknik sorunları en kısa sürede gidermesini sağlamak amacıyla esnek bir kişiselleştirmiş destek hizmetleri portföyü olarak geliştirildi. HP Datacenter Care’den yararlanan organizasyonlar iş geliştirme ve inovasyonu hızlandırarak maliyetleri düşürüyor.
Deneyimli uzmanlarıyla farklı markalara ait ürünlerin kullanıldığı veri merkezlerine tam kapsamlı destek sunan HP Datacenter Care, kurumlara teknik destek için tek irtibat noktası sağlıyor. Altyapı desteğini kolaylaştırarak sistem kapasitesinin kurumsal ihtiyaçlara göre hızla ölçeklendirilmesini sağlayan yeni çözümden yararlanan kurumlar, operasyonel ve yönetsel görevlerde zamandan tasarruf ediyor.
Sanallaştırma, mobilite ve bulut tabanlı hizmet olarak sunulan çözümler, BT sistemlerindeki karmaşıklığı artırıyor. Birbirinden farklı özellikler taşıyan teknolojiler, özellikle birden fazla markaya ait altyapı ürünlerinin kullanıldığı ve her marka için ayrı bir teknik servisten destek alındığı durumlarda, organizasyonların veri merkezlerinde iş sürekliliğini korumasını zorlaştırıyor.
FARKLI MARKALARIN KULLANILDIĞI KARMA VERİ MERKEZLERİ İÇİN TEK İRTİBAT NOKTASI
Karma veri merkezlerinde sanallaştırma veya bulut bilişimle ilgili teknik sorunların tespit edilmesi zorlaşıyor. HP Datacenter Care Ana Hizmet Sağlayıcı çözümü, tüm BT sorunları için tek bir irtibat noktası sağlayarak bu sorunların çözülmesini kolaylaştırıyor. HP bu bağlamda, veri merkezlerine çözüm sağlayan BT firmalarıyla temasa geçerek ilişkileri yönetiyor. Böylece teknik bir sorunla karşılaşan kurumlar birden fazla destek hattını aramak zorunda kalmıyor.
BT sistemlerinin tümünü kontrol edebilen HP uzmanları, kullanılan donanım veya yazılıma bakılmaksızın, veri merkezinde yürütülen tüm işleri değerlendirerek işletim süreçlerinin tek bir standarda oturtulmasını sağlıyor. HP aynı zamanda sözleşmeleri de tek noktada toplayarak, kurumların genel maliyetleri azaltmasını ve yatırım getirisini artırmasını sağlıyor.
DOĞRU ZAMANDA DOĞRU YEDEK PARÇA
Kendi bakım süreçlerini üstlenen kurumlara ait veri merkezlerinin maksimum performansla çalışması için arızalanan parçaların yenisiyle değiştirilmesi gerekiyor. Yeni HP Datacenter Care Küresel Yedek Parça Tedarik Zinciri, kurumların HP ve diğer markaların ürünleri için sunulan parçalara HP Self Servis Yedek Parça kiosku üzerinden ulaşmasını sağlıyor. HP bu hizmetle kurumların gereken parçalara anında ulaşmasını amaçlıyor.
YENİ ÇÖZÜM HİPER ÖLÇEKLENEBİLİR MÜŞTERİLER İÇİN ÖZELLEŞTİRİLMİŞ DESTEK SUNUYOR
HP Datacenter Care for Hyperscale, kurumların çağrılarını HP’nin yeni açılan Hiper Ölçeklenebilir Sistemler için Mükemmeliyet Merkezlerine yönlendiren gelişmiş santral özellikleri sunuyor. Böylece şirketler her kademede farklı bir destek hattına aktarılmadan, ürünler için gereken teknik destek hizmetlerine uzman görüşüyle birlikte kısa sürede erişebiliyor. Bu da sorunların giderilmesini hızlandırarak, kurumların “self servis yedek parça hizmeti” gibi özellikleri de çözüm paketine ekleyebilmesini sağlıyor.
IDC Donanım ve Yazılım Destek Hizmetleri Direktörü Rob Brothers konuyla ilgili açıklamasında şunları söyledi: “Farklı markaların kullanıldığı karmaşık sistemlerde operasyon yönetimi, kaynak sıkıntısı çeken BT departmanları için önemli zorluklar oluşturmaya devam edecek. IDC olarak, BT Direktörleri ve yöneticilerinin kurumsal BT altyapılarını kurmak ve yönetmek için, HP Datacenter Care gibi çok sayıda yararlı seçeneğe sahip gelişmiş destek ve hizmet paketleri sağlayan firmalar bulmak üzere daha çok çaba göstermesi gerektiğine inanıyoruz.”
Son Yorumlar