Teradata Müşteri Hizmetleri Global Destek Merkezi’nin uluslararası performansı, Hizmet Yeterlilik ve Performans Sertifikasyon Standartları tarafından art arda sekizinci kez sertifikalandırıldı.
Veri ambarı alanında dünya lideri Teradata, Müşteri Hizmetleri Global Destek Merkezi’nin uluslararası performansının, tüm dünyada kabul gören Hizmet Yeterlilik ve Performans Sertifikasyon Standartları (SCP) tarafından art arda sekizinci kez sertifikalandırılarak tescillendiğini duyurdu. Teradata’nın sertifikasyonu, bağımsız bir derecelendirme kuruluşu ve standartlar programının yöneticisi olan Service Strategies Corporation tarafından hizmet operasyonları üzerinde gerçekleştirilen kapsamlı bir denetim sonucunda gerçekleşti.
Teradata Global Danışmanlık ve Destek Hizmetleri İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Dan Harrington, konu ile ilgili olarak yaptığı değerlendirmede şunları söyledi: “Bu sertifikasyon ile birlikte Teradata, SCP standartlarına sahip yaklaşık 200 lider global teknoloji şirketinin içinde yer aldığı elit gruba katılmış oldu. Biz de bu titiz değerlendirmeyi, müşterilerimize sunduğumuz hizmetleri iyileştirmek için kullanıyoruz. Teradata Global Destek Merkezi’nin üst üste sekiz yıl boyunca gösterdiği performanstan asıl faydalananların müşterilerimiz olduğuna inanıyoruz. Tüm müşterilerimizin uluslararası standartlarda destek aldıkları bir kez daha tescillendi.”
SCP standartlarında sertifikasyon, en yüksek düzeyde hizmet ve destek için gerekli 100’den fazla çalışma şartının sağlandığının saptanması amacıyla yerinde ve kapsamlı bir denetim sonrası gerçekleşiyor. Kurumsal sorumluluk ve strateji, müşteri memnuniyeti, performans ölçümleri, araştırma ve geliştirme arayüzünün yanı sıra hizmet ve destek operasyonlarının diğer stratejik alanları gibi faktörler SCP standartları arasında yer alıyor. Sertifika sahipliğinin devam etmesi için ise, şirketlerin, yıllık sertifikasyon denetimlerinde, mükemmeliyete olan bağlılıklarını göstermeleri gerekiyor.
Service Strategies Corporation, sağladığı eğitim, danışmanlık, sertifikasyon hizmetlerinin yanı sıra bütünlüklü ve yüksek kalitede hizmet ve destek için düzenlendiği sektörel standart programları sayesinde hizmet kalitesini yükseltiyor. Service Strategies, sürekli hizmet gelişimi için etkinlik sağlayan ve bunu ölçen programlarına denenmiş karşılaştırmalı değerlendirme süreci uyguluyor. Dünyanın önde gelen hizmet ve destek tedarikçileri Service Strategies’in Hizmet Yeterlilik ve Performans Standartları’nı hem başarılarının nicel ve nitel anlamda ölçülmesi hem de hizmet mükemmeliyeti için bir yol haritası olarak kullanıyor.
Son Yorumlar